۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۵۸۶
رييس‌كميسيون فرهنگي شوراي شهر كاشان:

9 دي سند ماندگار بيعت مردم با رهبري است

رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر كاشان با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد، مردم عزيز ما در روز نهم دي، آنچنان عظمتي از خود نشان دادند که دنيا را خيره کرد، گفت: 9 دي سند ماندگار بيعت مردم با رهبري، ولايت فقيه و تبلور آرمانهاي انقلاب اسلامي است.
بازبيني حماسه 9 دي در سال 88

جواد حاج قديري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: پس از گذشت 7 سال از فتنه 88 ضرورت بازخواني مجدد حماسه بزرگ ملت براي دفاع از انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي و ملي خود و ولايت فقيه براي جوانان و نسلهاي آينده بر کسي پوشيده نيست، حرکتي که بصيرت سياسي، غيرت ديني و روحيه حماسي ملت ايران از عناصر و عوامل اصلي شکل دهنده‌ آن است.

وي افزود: مردم انقلابي با خلق اين حماسه‌ بي‌نظير که نشأت گرفته از قيام و حماسه عاشورا است شعله‌هاي فتنه را که براي دشمنان اسلام و ايران اميد آفرين شده بود را به خاکستر تبديل کردند و فتنه‌گران را منزوي و نا اميد كردند.

حاج قديري با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد، مردم عزيز ما در روز نهم دي، آنچنان عظمتي را از خود نشان دادند كه دنيا را خيره كرد، گفت: 9 دي سند ماندگار بيعت مردم با رهبري، ولايت فقيه و تبلور آرمانهاي  انقلاب اسلامي است.

وي اظهار داشت: بزرگي و عظمت اين حماسه که به صورت خودجوش در سراسر کشور و همه شهرها و روستاها اتفاق افتاد زماني مشخص خواهد شد که ماهيت، عمق و ابعاد فتنه‌ي سال 88 به خوبي شناخته شود.

رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر كاشان با اشاره به نامگذاري حماسه 9 دي به نام روز بصيرت، گفت: 9 دي فرصت مناسب براي بازخواني اين رخداد تاريخي و تبيين ماهيت آن است و اين رسالت مهمي است كه بر دوش علما، وعاظ، اهل قلم، اصحاب رسانه و مسؤولين کشور است که به دور از هرگونه شائبه و جبهه‌گيري انجام و به منصه ظهور برسد.

حاج قديري ادامه داد: 9 دي روز بصيرت است و بصيرت افزايش عمومي مي‌تواند از بروز فتنه‌هاي مشابه در آينده جلوگيري كند چرا که دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و ولايت فقيه و براي رسيدن به اهداف خود که در سرلوحه‌ آن  اسلام حراسي، تشتّت در ارکان انقلاب، ايجاد روحيه‌ نااميدي و تضعيف ولايت فقيه مي‌باشد از هرگونه تلاشي فروگذار نخواهند كرد اما با حضور به موقع و ميليوني مردم انقلابي اين آرزو را هم به گور خواهند برد.

وي يادآور شد: به رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌هاي گوناگون داخلي و خارجي طي 38 سال گذشته، راز ماندگاري انقلاب اسلامي همين حضورهاي متکي بر ايمان مردم وپيروي از ولايت فقيه است./302/1307/ب1

ارسال نظرات