۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۰۲۴۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل:

فتنه 88 شکاف بین مردم و ولایت را دنبال می کرد

حجت الاسلام نیکزاد با بیان این مطلب که فتنه88 با عنایت امام زمان(عج) در هم کوبیده شد، گفت: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم فتنه پیچیده و بزرگی بود که حماسه بی نظیر و حضور پرشور مردم در انتخابات را در کام ملت ایران تلخ کرد.
عباس نیکزاد بابل سخنرانی در محدثین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس نیکزاد، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل شب گذشته در مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد مقدس محدثین بابل با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی انقلابی متعلق به امام عصر(عج) و زمینه ساز ظهور آن حضرت است، گفت: انواع ولایت الهی از دریچه حضرت ولی عصر(عج) بر دلهای مومنان می تابد و آنها را در لحظات سخت هدایت می کند که بارها این هدایت ویژه را برخی مناسبت های ویژه دیدیم.

وی افزود: ما نیازمند انوار ولایت هستیم زیرا هدایت درونی و باطنی مومنان با نور ولایت الهی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ابعاد گسترده فتنه 88، خاطرنشان کرد: فاجعه فتنه 88 بسیار بزرگ بود که با عنایت امام زمان(عج) در هم کوبیده شد.

وی با بیان این مطلب که حماسه 9 دی از مصادیق بازر کمکهای امام زمان(عج) بود، اظهار داشت: با عنایت امام عصر(عج) در میان غبار فتنه و جسارت مکرر فتنه گران به ارزشها، دلهای مومنان با هم متحد شد و به یکباره دهها میلیون نفر در 9 دی سال88 با حضوری وصف ناپذیر در خیابانها برای دفاع از نظام اسلامی حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام نیکزاد به اشاره به طرح ریزی دقیق دشمنان برای هدایت فتنه 88، گفت: فتنه بعد از انتخابات سال88 یک فتنه ای پیچیده و بزرگ بود که حماسه بی نظیر انتخابات و حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت را در کام ملت ایران تلخ کرد.

وی افزود: باید دست امداد و عنایت امام عصر(عج) را در حماسه 9 دی دید و هیچ قدرتی نمی توانست اینگونه با متحد کردن صفوف ملت طومار این فتنه را در هم بپیچد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به نقش سران فتنه و اقدامات آنها، تصریح کرد: عده ای که با نام قانونگرایی و دفاع از قانون پا در میدان انتخابات گذاشتند و به علت عدم اقبال حداکثری تمام اصول انقلاب را در زیر پا قرار دادند و با تهمت تقلب ظلمی بسیار بزرگ را بر نظام اسلامی وارد نمودند.

وی ادامه داد: فتنه گران جشن ملی مشارکت کم نظیر مردم را تبدیل به عزای ملی کردند و این خیانتی بزرگ و نابخشودنی است.

حجت الاسلام نیکزاد دیگر آثار فتنه 88 را ایجاد شکاف و تفرقه در عناصر داخلی و متحد شدن تمام دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: فتنه گران و در راس آنها سران فتنه یاس دشمنان را در قبال پیشرفت های بزرگ ملت ایران و حمایت از انقلاب به امید و امیدواری برای آینده نظام را در جبهه داخلی به ناامیدی تبدیل کردند.

وی افزود: سران فتنه مردمسالاری دینی را که نقطه قوت نظام اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت است را با بهتان تقلب به نقطه ضعف نظام اسلامی مبدل ساختند.

استاد  حوزه و دانشگاه با پاسخ به برخی شبهه افکنی ها توسط عده ای خاص در خصوص رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: سران فتنه در منظر افکار عمومی ملت محاکمه شدند و چون جرمی عمومی را مرتکب گردیدند بر اساس حکم فقهی ولی فقیه در حال سپری کردن دوران محکومیت خود با احتساب رافت اسلامی هستند.

وی ادامه داد: حکم عمومی نظام اسلامی از سوی امام راحل از جمله در خصوص جبهه ملی و حکم اعدام سلمان رشدی به صراحت بیان شده است و این ریشه در حکم فقهی ولایت فقیه و مرجع دینی دارد.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به عدم برائت و اظهار پشیمانی سران فتنه از عملکرد گذشته خود، تاکید کرد: حصر سران فتنه حداقل مجازات با احتساب رافت ویژه نظام اسلامی در قبال گناه بزرگ سران فتنه است و این برخاسته از عظمت و جایگاه بزرگ نظام اسلامی می باشد./1313/202/ب

ارسال نظرات