۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۶۹۶۰۱
رییس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی استان البرز:

برخی در استان البرز با برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی مخالفت می‌کنند‌

رییس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی استان البرز با بیان اینکه در کشور و استان البرز برخی با برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی با دلایل گوناگون مخالفت می‌کنند، گفت: این افراد سعی در جلوگیری از حضور چهره‌های روشنگر درباره این موضوع در استان را دارند.
9 دی

به گزارش خبرگزارس رسا در البرز، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی در نشست خبری بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: متولی و برگزارکننده این حماسه مردم هستند.

رییس ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی استان البرز با بیان اینکه حماسه 9 دی از عوامل نگهدارنده نظام، ارزش‌های آن و حفظ روحیه انقلابی است، ادامه داد: فتنه‌ای که در سال 88 رخ داد به دنبال اتفاق تیر ماه سال 78 بوده است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی که در راس آن‌ها استکبار و اسرائیل است این فتنه را ایجاد کردند، گفت: در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کردند که هزینه گزافی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران صرف کرده‌اند و پشیمانند که چرا بیشتر از این خرج نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام روحی‌یزدی با بیان اینکه امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مرزهای آن خلاصه نمی‌شود، افزود: اقتدار این نظام در جهان گسترش یافته و روز به روز در حال فزونی است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت 9 دی کمتر از 22 بهمن و روز جهانی قدس نیست، بیان کرد: 9 دی کمربند ایمنی نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که با آن مخالفت کردند به دنبال سست کردن این کمربند هستند.

حجت‌الاسلام روحی‌یزدی با بیان اینکه در کشور و استان البرز برخی با برگزاری این مراسم باشکوه با دلایل گوناگون مخالفت می‌کنند، ادامه داد: این افراد سعی در جلوگیری از حضور چهره‌های روشنگر درباره این موضوع در استان را دارند.

وی با اشاره به اینکه عرصه تبیین و تحلیل و بصیرت‌افزایی فقط به ساختمان‌های وابسته به دولت و مسئولان بسنده نمی‌شود، گفت: این جلسات در اماکن عمومی و مساجد برگزار می‌شود./922/101/ب3

ارسال نظرات