۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۶۸۲۶۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

مشکلات زیر ساختی مهران باید رفع شود

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: هر ساله شاهد افزایش سیل جمعیت زواری هستیم که مرز بین المللی مهران را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب می کنند و با توجه به این مهم، خدمت رسانی هرچه بهتر به عاشقان اهل بیت و داشتن امکانات کامل ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در نشست ستاد اربعین استان که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم و استاندار ایلام و کلیه مدیران استان برگزار شد اظهار داشت: مرز بین المللی مهران نزدیکترین مرز به عتبات عالیات است.

وی افزود: رفع موانع و مشکلات زیر ساختی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید دولت و مجلس در جهت رفع این نقایص اقدام جهادی انجام دهند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: هر ساله شاهد افزایش سیل جمعیت زواری هستیم که مرز بین المللی مهران را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب می کنند و با توجه به این مهم، خدمت رسانی هرچه بهتر به عاشقان اهل بیت و داشتن امکانات کامل ضروری است.

وی عنوان داشت: ساختن جاده چند بانده برای تردد آسان یکی از مشکلات اساسی است که ان شاء الله با همت مسؤولان و مهندسی جهادی قرارگاه سازندگی خاتم این مشکل رفع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه داشتن خط راه آهن یکی از زیر ساخت های مهم شهر مهران برای تردد آسان زائران عتبات عالیات است، گفت: چند سالی است که وجود راه آهن حس می شود ولی متاسفانه تا کنون اقدامی برای ساخت و احداث ایستگاه راه آهن صورت نگرفته است.

وی در پایان گفت: بحمدالله مردم استان ایلام هر سال بهتر از سنوات گذشته در خدمت رسانی به زائران حسینی کوشا بوده اند و لازم است مسؤولان کشوری با رفع مشکلات و نواقص زیر ساختی شهر مهران خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و تردد انها را تسهیل بخشند./202/879/ب1

ارسال نظرات