۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۶۶۷۱۱

مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت در ارومیه برگزار می شود

مسابقات قرآنی در هفته قرآن و عترت به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و شورای قرآنی این استان در ارومیه برگزار می شود.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مسابقات قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و شورای قرآنی این استان در داش مسجد ارومیه برگزار می شود.

این مسابقات از تاریخ 20 آذرماه 95 در دو بخش بعد از ظهر خواهران و شب برادران شروع شده و تا تاریخ 23 آذرماه امسال ادامه می یابد.

اختتامیه مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت ارومیه در تاریخ پنج شنبه 25 آذرماه برگزار و از منتخبین این دوره در همین مراسم تجلیل می شود.

استقبال از مسابقات قرآنی طی این دو روز در ارومیه رو به افزایش است و از 203 نفر مرد و زن شرکت کننده در روز اول مسابقات امروز به 247 نفر رسیده است.

تعداد 140 نفر آقا و 87 نفر خانم تا به امروز جزو شرکت کنندگان مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت در ارومیه بودند که پس از رقابت نفرات برگزیده به وسیله داوران مشخص می شود.

حفظ در چهار مقطع سنی تا 15 جزء و قرآئت در مقطع سنی 16 سال به بالا رشته هایی است که شرکت برای عموم علاقه مندان در این رشته ها آزاد بوده و افراد تا فردا بعد از ظهر و عصر فرصت حضور در مسابقات را دارند.

داوران این مسابقه از بین قاریان و حافظان بومی استان که در مسابقات بین المللی حایز رتبه های برتر شدند مانند؛ وحید وکیلی و حامد ولیزاده انتخاب شده و به داوری می پردازند.

ساعت برگزاری مسابقات برای خواهران از 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر شروع و در 17 عصر همان روز تمام می شود و آقایان از ساعت 20 تا 23 و 30 دقیقه به رقابت می پردازند.

گفتنی است، مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت به عنوان یکی از برنامه های هفته قرآن و عترت در داش مسجد ارومیه برگزار می شود و فردا آخرین روز برگزاری این دوره از مسابقات است./936/303/ب2

ارسال نظرات