۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۶۲۰۳
امام جمعه نجف:

آمریکا توانایی به زانو درآوردن ایران را ندارد

امام جمعه نجف با اشاره به تمدید 10 ساله تحریم‎های ایران خاطرنشان کرد که آمریکا نمی‎تواند ایران را با تحریم به زانو دربیاورد.
حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزاری شد، زندگی مسالمت آمیز را تنها راه حل حفظ ثبات و امنیت پس از نابودی کامل داعش در عراق دانست و گفت: جنگ داخلی و تسویه حساب شخصی مورد رضایت خداوند متعال نیست و موجب غرق شدن مجدد عراق در مشکلات متعدد امنیتی می‎شود.

وی آزادی موصل را به معنی بازگشت عزت به عراق و کشورهای منطقه دانست و افزود: داعش نفس‎های آخر را در استان موصل می‎‎کشد و به زودی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام قبانچی روز آزادی استان موصل از چنگال داعش را روز نیکویی برشمرد و اظهار داشت: ما نباید به اظهارات تحریک برانگیزانه برخی افراد داخلی و خارجی توجه کنیم.

وی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی پیرامون ضرورت جدایی شیعه و سنی در عراق را محکوم کرد و بیان داشت: این سخنان دست‎های پشت پرده طرح تقسیم و تجزیه عراق را برای همگان آشکار ساخت.

امام جمعه نجف به تمدید تحریم‎های ایران در گنکره آمریکا اشاره کرد و گفت: تمدید 10 ساله تحریم‎های ایران به معنای ورود کشورهای منطقه در بحران اقتصادی و سیاسی است.

وی تاکید کرد: آمریکا هیچ گاه نمی‎تواند ایران را زانو در بیاورد زیرا این کشور 38 سال انواع تحریم‎ها را تحمل کرده است و در مسیر امام حسین (ع) قرار دارد./994/ب901/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات