۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۶۶۰۴۵

هشدار جریان العمل اسلامی بحرین نسبت به دشمنی آل خلیفه با ایران

جریان العمل اسلامی بحرین، سیاست دشمنی آل خلیفه با ایران را ناشی از دخالت انگلیس در امور داخلی منطقه و سرسپردگی نظام بحرین به این دولت عنوان کرد.
جریان العمل اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان العمل اسلامی بحرین با صدور پیامی، به سخنان نخست وزیر انگلیس در حمایت از تروریسم و همچنین هجمه علیه ایران انتقاد کرد و نسبت به نفوذ انگلیس در منطقه هشدار داد.

این جریان تصریح کرد: انگلیس با هدف نفوذ در منطقه به حمایت از تروریسم سعودی و فاجعه های شنیع رخ داده از سوی این رژیم در یمن پرداخته و سخنان نخست وزیر این کشور در منامه برای بهبود چهره نظام آل سعود ایراد شده است.

العمل اسلامی در واکنش به سخنان نخست وزیر انگلیس مبنی بر تعهد این کشور به تأمین امنیت منطقه تأکید کرد که تروریسم تکفیری داعش در منطقه از سوی عربستان سعودی و با حمایت سازمان اطلاعات انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی و با بودجه عربستان و قطر شکل گرفت.

این جریان انقلابی نسبت به پیامدهای وخیم حمایت از دیکتاتوری هشدار داد و افزود: ادامه سیاست حمایت از نظام های دیکتاتوری منطقه از سوی انگلیس عواقب وخیمی به دنبال دارد. دشمنی نظام مزدور آل خلیفه با ایران مسلمان و همسایه سبب تشکیل جبهه ظالمانه ای در منطقه خواهد شد.

جریان العمل اسلامی در بخش پایانی این پیام خاطرنشان ساخت: نظام های دیکتاتور منطقه از سرنوشت صدام حسین و کودتای غرب علیه این دیکتاتور پس از حمایت از جنگ علیه ایران درس بگیرند. ملت های منطقه باید به دخالت انگلیس واکنش نشان داده و علیه این اقدامات فریاد بزنند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات