۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۶۵۱۱۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

گرفتن مجوزات سازمانی روند نرخ‌گذاری املاک وقفی را تسریع می‌دهد

حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه گرفتن مجوزات سازمانی و مکاتبات صورت گرفته احتیاج به زمان زیادی دارد گفت: گرفتن مجوزات به صورت سامان یافته و منظم روند کار را تسریع کرده و نیاز به مکاتبات بیشتر نخواهد داشت.
حجت الاسلام غلامرضا عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ظهر امروز در نشست تخصصی ارتقا بهره‌وری و به روز رسانی موقوفات که در سالن اجتماعات اداره اوقاف برگزار شد با اشاره به پرونده قبرستان نوبیلی قزوین در محاکم قضایی گفت: در تعامل و هم اندیشی با کارشناسان استان قزوین در خصوص نرخ‌های تعیین شده برای ملک‌ها و قبور به نظر می‌رسد قیمت‌ها بسیار پایین است.


وی در ادامه افزود: این امر به دلیل ذهنیت‌های فرهنگی در اذهان عامه مردم است که نمی‌توان به یکباره نرخ این گونه املاک را به گونه تصاعدی بالا برد.

حجت الاسلام عادل در ادامه با اشاره به اینکه گرفتن مجوزات سازمانی و مکاتبات صورت گرفته احتیاج به زمان زیادی دارد تصریح کرد: گرفتن مجوزات به صورت سامان یافته و منظم روند کار را تسریع کرده و نیاز به مکاتبات بیشتر نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: قرار بر این شده است که در آینده نزدیک تفویضات زیادی را از جمله دادن مجوزات پیرامون تعرفه‌ها و نرخ‌گذاری‌های املاک در اختیارات استان قزوین قرار دهند./873/203/ب3

 

ارسال نظرات