۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۴۵۸۲۷۵
همزمان با میلاد پیامبر اکرم صورت می گیرد؛

عمامه گذاری 8 طلبه مدرسه علمیه امام خمینی بندر امام

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام از عمامه گذاری 8 نفر از طلاب مدرسه مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد.
مراسم عمامه گذاري طلاب حوزه علميه خراسان در حرم رضوي

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نحوه آموزش و چگونگی ارتقای سطح کیفی طلبه ها گفت: کارگاه آموزشی و پژوهشی به ویژه مقاله نویسی، خلاصه نویسی و ارائه  تحقیقات مرتبط با هر درس از جمله این فعالیت ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام با بیان سیاست های استان مبنی بر پذیرش در سال تحصیلی جدید، افزود: تمام حوزه های علمیه استان به جز اهواز پذیرش نداشته که مدرسه ما هم از این جهت مستثنا نبوده است.

این مقام مسؤول با اشاره به تعداد پایه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید ابراز داشت: در حال حاضر 64 طلبه در پایه های دوم، چهارم، پنجم و ششم در این مدرسه به تحصیل می پردازند که مشاوره درس خارج فقه اصول آیت الله جزایری از سوی حجت الاسلام تابش امام جمعه بندر امام تدریس می شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برنامه زمان بندی مراسم عمامه گذاری اظهار داشت: در آغاز سال جدید همزمان با میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) 8 نفر از طلاب ملبس می شوند.

وی با بیان فعالیت های مدرسه علمیه در دهه دوم محرم و مرخصی 12 روزه طلبه هایی که قصد تشرف به پیاده روی اربعین را دارند، گفت: بیشتر طلبه ها در مساجد سطح شهر جلسات معنوی، منبر و جلسات احکام برگزار می کنند؛ همچنین در ایام اربعین 90 درصد طلبه ها به زیارت مشرف می شوند./303/9466/ب1

ارسال نظرات