۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۵۷۴۱۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

نفوذ و استحاله فرهنگی، مهم‌ترین تهدید امروز دشمن علیه کشور

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام نفوذ را تهدیدی مهم خواند و گفت: استحاله فرهنگی از دیگر خطرهایی است که انقلاب را تهدید می‌ کند.
، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در همایش استکبارشناسی و استکبارستیزی که در آستانه 13 آبان ماه و به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، استکبارستیزی را از اهداف پیامبر و اهل ‌بیت(ع) دانست و گفت: انسانهای بی‌ خیال در جامعه ما کم نیست، انسانهای دغدغه‌مند هم بسیار هستند و رسالت امروز ما اتحاد همین افراد دغدغه‌مند است.

وی دغدغه‌ های انقلابیون امروز را در راستای اهداف پیامبر و اهل‌بیت خواند و ابراز کرد: باید تلاش کنیم آنچه که امروز داریم را از دست ندهیم و کیفیت و کمیت داشته ‌های خود را افزایش دهیم.

امام جمعه شهرکرد بزرگترین رسالت دغدغه‌مندان انقلاب را همدلی و کنار هم ایستادن خواند و افزود: کسانی که از انقلاب جدا بشوند طعمه آمریکا و فتنه گران هستند پس همه باید زیر چتر ولایت باشند و این یک اصل است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که صیانت از انقلاب را مهمتر از نماز خواندند، تصریح کرد: در هیچ جای قرآن و سخنان اهل ‌بیت سخن از سازش و نرمش و کنار آمدن با استکبار نیست.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه حقیقت ستیزه‌گری و عزت در اسلام ناب نباید از بین برود، ادامه داد: در عرصه مذاکرات و رفت‌وآمدها، دشمن سر ما را کلاه گذاشته و ما را وادار به انجام خواسته‌ های خود کرده است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که مذاکره‌ کنندگان را به زیرکی و هوشیاری توصیه کردند، افزود: وفای به عهد عرصه مؤمنانه و کافرانه دارد و عرصه مؤمن و کافرانه همراه با زیرکی و هوشیاری است.

وی ادامه روند مذاکرات را خطری جدی برای کشور دانست و گفت: هنوز هم از صبر سخن می ‌گویند و مطالبه گری را مطرح می‌ کنند اما تا کی باید به این چنین دشمنی اعتماد کرد.

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، نفوذ را تهدیدی مهم خواند و خاطرنشان کرد: استحاله فرهنگی از دیگر خطرهایی است که انقلاب را تهدید می‌ کند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: برخی ‌ها از عدم دو قطبی در کشور سخن می ‌گویند اما خودشان با حرفها و القای مسائل ایجاد کننده دو قطبی هستند و این جای نگرانی دارد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه آرما‌ن های امام و رهبری دارد جای خود را در بین مسلمانان جهان باز می ‌کند، افزود: انقلاب اسلامی اهل خشونت نیست و با منطق، بشریت را به عدالت توصیه می ‌کند.

وی وادادگی برخی‌ ها را طبیعی دانست و گفت: وادادگی برخی‌ها مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد این است که انقلابیون ما خود را حفظ کنند و از راه انقلاب جدا نشوند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا 13 آبان را آنگونه که در تراز انقلاب اسلامی است نشان دهند و رشادتهای این روز بزرگ را به رخ جهانیان بکشند./202/9457/ب1

ارسال نظرات