۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۵۴۷۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مقابله با جنگ نرم، نیازمند جدی گرفتن فریضه امر به معروف است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم، به صورت خزنده در حال نفوذ به قلب جامعه اسلامی است، گفت: مقابله با جنگ نرم، نیازمند جدی گرفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه از سوی نخبگان جامعه است.
مولوی سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز، 19 مهر در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای حیات اسلام ضروری است، زیرا اگر این دو فریضه در جامعه مغفول بماند، به تدریج ارزشهای اسلامی در جامعه فراموش می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت این دو فریضه الهی تا آنجایی است که امام حسین(ع) برای عمل به آن، قیام می‌کنند؛ قیام ایشان نه برای رسیدن به قدرت بود و نه برای اصلاح شخص یزید، بلکه برای امر به معروف و نهی از منکر و نجات اسلام از انحرافات بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر قیام بزرگ حضرت حسین(ع) صورت نمی‌گرفت، با مشروعیت پیدا کردن انحرافات در حکومتهای اموی و عباسی، کم کم جامعه اسلامی غرق در فساد، ظلم و تبعیض می‌شد.

وی اظهار کرد: اگر ایشان علیه حکومت یزید قیام نمی‌کردند، قطار اسلام از ریل خارج می‌شد و همه انحرافات و فسادی که در حکومت یزید و بعد از او در حکومت سایر خلفای اموی و عباسی وجود داشت، رنگ قانونی به خود می‌گرفت و به نام اسلام عرضه می‌شد.

مولوی سلامی بیان کرد: امروز دشمن از طریق فتنه‌ها و جنگ نرم به صورت خزنده در حال نفوذ در جامعه اسلامی است و برای مقابله با این امر، باید بیش از پیش روی فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید داشته باشیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تلاش کنیم مراسم عزاداری ما که شیعه و سنی هر یک بر اساس مبانی فقهی و مذهبی خود در ایام محرم برگزار می‌کنند، جلوه‌ای از قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر باشد./202/831/ب1

ارسال نظرات