۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۴۶۶۱۱
امام جمعه تربت حیدریه:

مسؤولان امانت دار ملت ایران باشند

امام جمعه تربت حیدریه گفت: مدیران و مسؤولان نظام باید با خدمت به کشور امانت دار خوبی برای ملت ایران باشند؛ همچنین آمار و ارقام از سوی دولتمردان باید در زندگی مردم ملموس باشد.
حجت الاسلام عصمتی

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، با بیان این که مدیران باید مقام و جایگاه خود را در راستای خدمت به آحاد مردم بدانند، گفت: مسؤولان باید نسبت به برطرف کردن مطالبات مردم دغدغه داشته و مشکلات را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: مدیران و مسؤولان نظام باید با خدمت به کشور امانت دار خوبی برای ملت شریف ایران باشند؛ همچنین آمار و ارقام ارائه شده از سوی دولتمردان واقعیت دارد اما در زندگی مردم ملموس نیست که باید برای آن تدبیری اندیشید.

امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر سنجش کارنامه مدیران مطابق با مواضع انقلابی و روحیه استکبار ستیزی در برابر دشمنان بیان کرد: کاهش تورم، خروج از رکود و بهبود اشتغال سه شاخصه مهم و حیاتی در سنجش کارنامه اقتصادی دولت ها می باشد.   

حجت الاسلام عصمتی شتاب علمی کشور را از دیگر ضروریات جامعه اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: باید با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور نظام را به آرمانهای اسلامی نزدیک و نزدیکتر کرد که این اصل خطیر از دغدغه های مهم و ارزنده مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی با بیان این که عده ای در کشور بنا دارند تا کنسرت های موسیقی را به نام فرهنگ ترویج دهند، تاکید کرد: امنیت فرهنگی اسلام از ضروریات جامعه اسلامی بوده و بدون هیچ شک و تردیدی اجرای کنسرت های موسیقی مصداق بارز ابتذال اخلاقی است.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: امت همیشه در صحنه نیز اینگونه مفاسد را بر نمی تابند و در مقابل هر گونه ضد ارزشی که ببینند ایستادگی و مقاومت می کنند./302/864/ب1

ارسال نظرات