۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۴۴۶۶۰۹
باهنر:

غرب دنبال کشاندن حرکت های تروریستی به داخل ایران است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین برخی حوادث و تحرکات منطقه ای را نقشه غرب برای کشاندن حرکت های تروریستی به داخل جمهوری اسلامی ایران دانست.
باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در مراسم "یادمان آینه‌داران آفتاب" که عصر یکشنبه در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد، با اشاره به این که دشمن تلاش می‌کند با رنگ و بوی خاص و همچنین ادبیات نو ذهن جوانان ما را مخدوش کند، اظهار داشت: داستان امام راحل و انقلاب و هزینه‌هایی که مردم غیور پرداخت کردند تا انقلاب حفظ شود باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی ادامه داد: ما در زمینه ترور تعداد شهیدانی که از دست دادیم خیلی بیشتر از شهدای انقلاب است، در آن دوران توده‌ای‌ها که دیدند در نظر مردم جایگاهی ندارند و ایدئولوژی آنها با خط امام و اسلام ناب محمدی سازگار نیست سر ناسازگاری را شروع کردند و اوایل انقلاب گروه‌هایی که موسوم به چپ، راست، کمونیست، اکثریت، اقلیت و... بودند یک خط را انتخاب کردند که در آن منافقین آمریکایی، سلطنتی همه در صف شمشیر کشیدن علیه امام و انقلاب رفتند.

باهنر با بیان این که تروریست‌ها از کشتن هیچ کس دریغ نمی‌کردند خاطرنشان کرد: این گروه از مردم عادی گرفته تا شخصیت‌های مهم کشوری همگی را در موضوع ترور خود نادیده می‌گرفتند، خدا را شکر با وجود قدرت نیروهای اطلاعاتی که این تروریست‌ها از کشور خارج شدند اما دست از کارشکنی خود برنداشتند و به جبهه دشمن یعنی عراق پیوستند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به این که تروریست‌ها در زمان جنگ نیز تا جایی که توانستند آمار و اطلاعات جنگی به دشمن دادند، تصریح کرد: تروریست‌ها پس از آنکه صدام مجبور به امضای قطعنامه شد جمعیت آنها پراکنده گشت و جایی جز دامن صهیونیست ها را باز نمی‌دیدند و نقش آنتن اطلاعاتی آنها را بازی کردند.

وی افزود: در آن زمان تروریست‌ها سعی داشتند از طریق خارج از کشور و با وجود زندانیان سیاسی خود جو داخل را برهم زنند و از این طریق وارد کشور شوند و نظام را عوض کنند، امام راحل نیز با همه صبر و شکیبایی دستور دادند به قوه قضاییه که در رابطه با زندانیان تروریست تحقیق شود که در نهایت به اعدام این افراد منجر شد.

باهنر با بیان این که آمریکا قرن جدید را با ریال عربستان، ایجاد طالبان در افغانستان و کج فهمی مقامات پاکستانی آغاز کرد ابراز داشت: آمریکا در این شرایط 11سپتامر و امثال آن را ایجاد کرد، امروز تروریسم در دنیا با عنوان گروه داعش، تکفیری،بوکو حرام و دیگران وجود دارند اما تلاش دارند که ایران را به عنوان تروریسم دنیا معرفی و ایران هراسی را در جهان به وجود آورند اما غافل از آن که کشور اسلامی که به دنبال نابودی آن بودند امروز حرف اول را در جهان می‌زند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به این که غرب خیلی دوست دارد حرکت‌های تروریستی که در دنیا انجام می‌دهد در ایران هم انجام دهد، تاکید کرد: دنیا در حسرت است تا در ایران بتواند نا امنی ایجاد کند زیرا با درایت رهبری و حضور سربازان امام زمان(عج) جنگ در مرزهای ما به 100 کیلومتر دورتر از کشورمان کشیده شده است.

وی در پایان گفت: افرادی که در 8شهریور و 7تیر به شهادت رسیدند نشان دادند که باور و اعتقاد آنها بالا بوده و در اصل آنها فهمیده بودند که عالم محضر خداست و هیچ وظیفه‌ای را نباید بگذارند و این موضوع را کامل می‌دانستند./816/پ202/ج

ارسال نظرات