۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۶۸۹

قم میزبان ۸ شهید

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شهر مقدس قم میزبان تشییع پیکرهای پاک هشت تن از شهدای گمنام و مدافع حرم خواهد بود.
تشییع شهید مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شهر مقدس قم میزبان تشییع پیکر های پاک هشت تن از شهدای گمنام و مدافع حرم خواهد بود.


در روز شنبه ساعت  9 صبح پیکر پاک این شهدا از مسجد امام حسن عسگري به سمت حرم مطهر تشييع و تدفین می‌شوند.

 

همچنین در بین این شهدا شش شهيد دفاع مقدس که دو تن از آن‌ها  شناسایی شده‌اند  و چهار شهيد ديگر گمنام و دو شهيد ديگر از مدافعان حرم تيپ زينبيون هستند.

 

بر اساس این گزارش؛ دو شهید تازه شناسایی شده در گلزار شهداي علي ابن جعفر و شهداي مدافع حرم در بهشت معصومه قطعه شهداي مدافع حرم دفن خواهند شد.

 

شایان ذکر است چهار شهيد گمنام در مجتمع ولايت واقع در میدان هفتاد و دوتن، شهر قنوات و پادگان آموزشي شهيد مصطفي خميني زيارتگاه شهدا می‌شود.
 

گفتنی است؛ مراسم تدفين در شهر قنوات قم پس از تشييع در قم عصر  روز شنبه ساعت 18 انجام خواهد شد و مراسم شهيد در پادگان آموزشي شهيد مصطفي خميني نيز صبح روز يک شنبه ده مرداد برگزار خواهد شد.


 همچنین چهار شهيد گمنام؛ پانزده ساله در عمليات خيبر سال شصت و دو، هیجده ساله در عمليات والفجر در منطقه ام الرصاص سال شصت و چهار، بیست و یک ساله در عمليات خيبر سال شصت و دو، شهيد بیست ساله در سال شصت و هفت  در تک دشمن در منطقه عمومي فاو شهيد شدند.


شایان ذکر است؛ شهداي احراز هويت شده شهيد حسين خراساني در منطقه قصر شيرين در سال شصت و چهار و شهيد تقي خسرو بيگي در منطقه بازي دراز در سال شصت به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند ./978/ت303/س

ارسال نظرات