۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۵۴۷
تا ۳۱ تیرماه؛

نام نویسی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه تمدید شد

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور از تمدید مهلت نام نویسی این دوره از مسابقات تا 31 تیرماه خبر داد.
مسابقات قرآن در خراسان شمالی

حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی، مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا  با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور از تمدید مهلت نام نویسی این دوره از مسابقات تا 31 تیرماه خبر داد.

 

وی افزود: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه با حضور طلاب مدارس علمیه سراسر کشور، فرودین و اردیبهشت ماه در مراکز استان ها  در رشته های حفظ قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان، تفسیر، حفظ و معارف حدیث و تبلیغ قرآن محور در مدارس علمیه سراسر کشور برگزار شد.
 

حجت الاسلام مقنی نصرآبادی با بیان اینکه همچنان ثبت نام طلاب حوزه های علمیه در این مسابقات ادامه دارد، افزود: برخی از رشته های این مسابقات تنها در مرحله کشوری برگزار می شود که طلاب علاقه مند جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا 31 تیرماه برای نام نویسی اقدام کنند.

 

وی زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات را 5 تا 8 آبان 1395 اعلام کرد.


مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه گفت: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات در حال حاضر اعلام نشده است؛ که در آینده از طریق مدارس علمیه و مراکز مدیریتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 
وی  در ادامه افزود: ثبت نام طلاب حوزه های علمیه از طریق سامانه نجاح در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه صورت می پذیرد./917/ت302/ی

ارسال نظرات