۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۲۵۱۹۹
تحلیلگر صهیونیست:

تشکیلات خودگردان عملیات های ضد صهیونیستی زیادی را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از تحلیلگران صهیونیست با اشاره به اینکه سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان طی 6 ماه گذشته ده ها عملیات مقاومتی فلسطینیان را خنثی کرده اند، اظهار داشت که انکار نقش برجسته تشکیلات خودگردان در سرکوب عملیات های ضد صهیونیستی جای تعجب دارد.
تشکيلات خودگردان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آوی یسخاروف، تحلیلگر صهیونیستی امور فلسطین، امروز در پایگاه خبری عبری زبان والا گفت: اقدام سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به بازداشت شمار زیادی از فلسطینیانی که قصد اجرای عملیات های ضد صهیونیستی را داشتند، بیانگر اهمیت همکاری امنیتی میان این تشکیلات و رژیم صیهونیستی است، هرچند محافل سیاسی صهیونیست معتقدند که تشکیلات خودگردان از ترس رقابت با حماس دست به چنین کاری می زند.

 

یسخاروف اظهار داشت که مقوله ممکن است تا حدودی درست باشد، زیرا اگر تشکیلات خودگردان وابسته به همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی است، بسیاری از اسرائیلی ها هم امنیت و سلامت خود را مدیون سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان هستند.

 

این تحلیلگر صهیونیستی اظهار داشت که متهم کردن تشکیلات خودگردان به تلاش برای ملتهب کردن اوضاع در کرانه باختری در ماه اول انتفاضه اصلا درست نیست، زیرا سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان طی 6 ماه گذشته ده ها و شاید هم صدها عملیات ضد صهیونیستی جوانان فلسطینی را خنثی کرده اند و بسیاری از مسئولان امنیتی صهیونیستی کاهش عملیات های مقاومتی را نتیجه مستقیم افزایش همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان می دانند.

 

این نویسنده صهیونیستی تصریح کرد که شواهد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می دهد سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان مبارزان و حتی تیم های مسلح فلسطینی زیادی را بازداشت کرده اند که برخی از آن ها برای اجرای عملیات های ضد صهیونیستی همانند انتفاضه دوم برنامه ریزی می کردند.

 

آوی یسخاروف تصریح کرد که به رغم انتقاد شدید فلسطینیان از همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، سطح همکاری بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز بیشتر هم می شود و حتی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان نیز مخفی کاری نکرده و علنا این مساله را اعلام می کند.

 

یسخاروف عنوان کرد که رسانه های صهیونیستی نقش بارز و برجسته سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان برای بازداشت مبارزان مسلح فلسطینی طی یک هفته گذشته را نادیده می گیرند در حالی که این افراد قصد اجرای عملیاتی بزرگ علیه اسرائیل را داشتند./994/ب102/د

ارسال نظرات