۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۹۵۰۸۵

گردهمایی هیات های مذهبی در تربت حیدریه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی هیات های مذهبی تربت حیدریه با حضور جمعی از مداحان و دلسوختگان سید الشهدا(ع) در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
هيئت هاي مذهبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمد علی فاطمیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، شب گذشته در گردهمایی هیات های مذهبی که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری با شکوه مراسم عزاداری محرم و صفر اظهار کرد: برگزاری  گردهمایی در آستانه محرم در راستای ساماندهی هیأت های مذهبی است تا مردم بتوانند به نحو شایسته ای از این مراسم ها بهره ببرند.

 

وی ادامه داد: برگزاری با شکوه مراسم عزاداری سبب می شود تا ضمن جذب نسل های جدید انقلاب به درون مکتب اهل بیت(ع)، دشمنان را به مانند گذشته مایوس و ناامید کند.


فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان این که همراهی هیات های مذهبی در مسیر انقلاب اسلامی هنوز ادامه دارد، تصریح کرد: شکوه عزاداری ها در ایران به برکت خون شهدای اسلامی بوده و همراهی هیات های مذهبی در مسیر انقلاب هنوز ادامه دارد، همچنین نمونه بارز حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور  و وقایعی همچون برائت از فتنه 88، راهپیمایی و تجمعات ضد استکباری بوده است.


فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان این که دشمن در تلاش است تا جوانان و نوجوانان را از مکتب ایثار و شهادت دور کند، خاطرنشان کرد: گسیل سیل گونه نسل جوان به تکایا و هیات های مذهبی، نقشه جبهه استکبار را خنثی کرده است و نباید بگذاریم جوانان از مکتب ایثار و شهادت فاصله بگیرند.


حجت الاسلام محمد عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه نیز با اشاره به ضرورت توجه ذاکران اهل بیت(ع) به سبک های مداحی یادآور شد: همواره شور حسینی باید با شعور همراه باشد تا جوانان و نوجوانان در هیات های مذهبی با عمق معرفت حضرت سید الشهدا (ع) و هدف قیام آن بزرگوار آشنا شوند./864/203/ب3
 

ارسال نظرات