۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۸۶۱
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد:

هیأت های مذهبی نقش مؤثری در ترویج فرهنگ دینی و احیای ارزش‌های اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به نقش هیات های مذهبی در جامعه اسلامی، گفت: هیات های مذهبی نقش مؤثری در ترویج فرهنگ اصیل دینی و احیای ارزشهای اسلامی دارند.
حجت الاسلام حسن باقري، رييس تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در همایش مسؤولان هیات های مذهبی شهرستان پارس آباد، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و کسب معرفت خواند و خاطرنشان کرد: تقوا سبب می‌شود انسان به گناه آلوده نشود و در دنیا و آخرت فلاح و رستگاری را به دست آورد.

 

وی با اشاره به استقبال خود جوش هیات های مذهبی از برنامه های قرائت قرآن و محافل انس با قرآن، افزود: امروز هیات های مذهبی به‌عنوان محوری ترین نهادهای اعتقادی مردمی با کارکرد مطلوب و اثر گذار خود نقش مؤثری در ترویج فرهنگ اصیل دینی و احیای ارزش های اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام باقری با تاکید بر لزوم توجه هیات های مذهبی به برنامه های قرآنی، تصریح کرد: هیات های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان جلسات قرائت قرآن و ختم صلوات و ادعیه را در رأس برنامه های خود قرار دهند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد در ادامه این جلسه با اشاره به پوشش تبلیغی مناسب ایام ماه مبارک رمضان، گفت: امسال با توجه به استقبال خوب و مناسب هیات های مذهبی، در بخش اعزام مبلغ، عملکرد مطلوبی را شاهد هستیم.

 

وی به نقش تبلیغ چهره به چهره در مباحث دینی تاکید کرد و بیان داشت: حضور مبلغان و روحانیان در مساجد شهری و روستایی و تبلیغ چهره به چهره آنان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان بسیار حائر اهمیت است.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: استقبال مردم از برنامه های فرهنگی و قرآنی بیانگر عمق ارزش‌های دینی در باورهای اعتقادی مردم است.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در پایان با اشاره به جلسات متعدد قرائت قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه ها، گفت: استقبال خوب و اثر گذار تشکل های دینی به‌ویژه هیات های مذهبی از جلسات قرآنی بیانگر فراگیری نهضت قرآن آموزی در درون جامعه است.

 

وی افزود: هیات های مذهبی باید تلاش بیشتری نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه داشته باشند چرا که سعادت و رستگاری فردی و اجتماعی در جامعه در گرو توجه به آموزه های قرآنی است./937/پ202/ب4

ارسال نظرات