۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۲۵۶۱۱

دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاکدشت با خانواده طلبه شهید حسینی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاکدشت با خانواده شهید طلبه سید حسین حسینی دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام محمد مسعودي بسيج سپاه پاكدشت حجت الاسلام محمد مسعودي بسيج سپاه پاكدشت حجت الاسلام محمد مسعودي بسيج سپاه پاكدشت شهيد طلبه سيد حسين حسيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاکدشت و چند تن از بسیجیان ظهر امروز با خانواده شهید طلبه سید حسین حسینی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
در این دیدار سیری مادر طلبه شهید حسین حسینی با بیان خاطرات ایثارگری فرزند شهید خود گفت: امروز جوانان باید قدر شهدا را بدانند چرا که هر چه امروز در آسایش هستیم از برکت خون شهدا است.
 
این مادر شهید یاد آور شد: در دفاع مقدس بعضی از جوانان که در عملیات شبانه حضور داشتند، شام نمی خوردند و می‌گفتند "ما اکنون در عملیات هستیم و احتمالا شهید شویم، اگر این غذا را بخوریم اسراف می شود، آن را به دیگر رزمندگان برسانید."
 
سیری با بیان اینکه همه حیله ها از همان ابتدای انقلاب تا امروز که ما جنگ هایی را در دنیا شاهد هستیم، کار انگلیس هست، افزود: جنگ‌های داخل کشور های همسایه هم، همه کار انگلیس است و هدف نهایی آن‌ها نفوذ به خاک ایران است.
 
وی خاطر نشان کرد: آن زمان کشور ما تنها بود، دولت دست خالی بود، امکانات کافی برای دفاع نداشتیم.
 
حجت الاسلام محمد مسعودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاکدشت نیز، گفت: اما امروز ایران اسلامی به برکت آن جانفشانی ها در دفاع مقدس و وجود رهبری فرزانه در اکثر زمینه ها به خودکفایی رسیده است.
 
در پایان مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاکدشت با اهدا لوح و هدیه از این خانواده تجلیل کردند.
 

 

 

شایان ذکر است شهید سید حسین حسینی فرزند سید محمد علی حسینی در ماه شوال 1378 مصادف با سال 1338 شمسی در روستای خاتون آباد شهرستان پاکدشت در میان خانواده ای مستضعف متولد شد و در سال 1361 در خرمشهر به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای "ده امام پاکدشت" به خاک سپرده شد.

 
شهید سید حسین حسینی در وصیتنامه خود آورده است: "پدر و مادر جان اگر خدا این شهادت را از من پذیرفت و من به خیل شهیدان تاریخ پیوستم شما حق ندارید که برای فدا شدن من در راه خدا شیون به راه بیندازید یا عزاداری کنید"./804/پ202/ب4
ارسال نظرات