۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۸۹۹۱۷
به زبان انگلیسی؛

شرح و تفسیر نامه‌های کتاب نهج البلاغه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام (پخش برنامه‌های معارفی به زبان انگلیسی) در برنامه دروازه دانش به شرح و تفسیر کتاب ارزشمند نهج البلاغه به زبان انگلیسی می‌پردازد.
همايش ملي نهج البلاغه و ادبيات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی‌ رادیو معارف، کانال ندای اسلام (پخش برنامه‌های معارفی به زبان انگلیسی) در برنامه دروازه دانش به شرح و تفسیر کتاب ارزشمند نهج البلاغه به زبان انگلیسی می‌پردازد، در این برنامه نامه‌ها، خطبه‌ها و کلمات قصار امام علی(ع) در کتاب نهج البلاغه برای شنوندگان قرائت و تبیین می‌شود.

در برنامه‌های کنونی دروازه دانش نامه 47 نهج البلاغه با موضوع جلوگیری از اتلاف وقت و انجام امور ارزشمند از سوی مصطفی مختار از آمریکا برای علاقه‌مندان شرح داده می‌شود، در برنامه‌های آینده این برنامه نیز کلمات قصار امام علی(ع) از سوی خانم ناجیه حیدر شاه ارائه خواهد شد. 

برنامه دروازه دانش به تهیه کنندگی قنواتی برای مدت 15 دقیقه روزهای دوشنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 11:55 از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

گفتنی است، آدرس پخش کانال ندای اسلام در سایت اینترنتی «www.coiradio.com» و آنتن‌های دیجیتال خانگی «Set Up Box» است./993/د102/ی

ارسال نظرات