۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۸۱۶۴۸
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

طرح آشتی ملی حربه ای تبلیغاتی برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری است

حجت الاسلام تقی پور طرح آشتی ملی را حربه ای تبلیغاتی برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری دانست و گفت: طرح آشتی ملی طرحی از سوی برخی عناصر فتنه گر است.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در جمع نخبگان فرهنگی و سیاسی بخش گتاب با اشاره به ایستادگی ملت ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب پس از گذشت 38 سال از انقلاب، گفت: ملت ایران همچنان ملتی انقلاب در مسیر انقلاب است و همچنان ندای مرگ بر آمریکا را فریاد می زنند.

وی حضور مردم در راهپیمایی امسال را نمایش وحدت و انسجام در مقابل یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی به ویژه رییس جمهور جدید آمریکا دانست و افزود: حضور کم نظیر آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، فریاد یکصدا و کوبنده برای دفاع از عزت و شرف ملت مسلمان و مشتی محکم بر دهان ترامپ بود.

استاد حوزه و دانشگاه مردم مازندران را مردمی ولایی و همیشه در صحنه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر چه در سرمای شدید امسال میوه های مازندرانی ها دچار یخ زدگی شد و خساراتی زیاد بر اقتصاد منطقه وارد آمد اما مردم همچنان در مسیر انقلاب و دفاع از آن حضوری گرم در صحنه انقلاب دارند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید قدردان ملت ایران باشند و در صحنه های دیپلماتیک عزت این مردم را حفظ کنند نه اینکه شاهد برخی صحنه های تأسف بار و حضور در منزل سفرای خارجی در تهران باشیم.

 حجت الاسلام تقی پور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره آشتی ملی و انتقاد از طرح این موضوع در محافل رسانه ای و سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: طرح آشتی ملی طرحی از سوی برخی از عناصر فتنه گر است تا مقدمه و زمینه فتنه دیگری را در کشور فراهم کنند.

امام جمعه گتاب افزود: عناصر خط دهنده جریان فتنه طرح آشتی ملی را برای ادامه حیات خود طرح ریزی کردند و تنها عناصر فتنه و حامیان آن از آشتی ملی در کشور سخن راندند.

تولیت مدرسه علمیه با بیان این مطلب که ملت ایران ملتی متحد در مسیر ولایت هستند، تصریح کرد: جریان فتنه که بخشی از جریان اصلاحات در کشور محسوب می شوند، هنوز پاسخ روشنی بابت اعمال و رفتارهای خود در فتنه 88 بیان نکردند و حتی از عذرخواهی در برابر ملت ایران هم دریغ می ورزند.

وی ادامه داد: طرح آشتی ملی یک حربه تبلیغاتی برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری است و ملت ایران در 9 دی و دیگر مناسبت ها تکلیف خود را با فتنه گران روشن کرد.

حجت الاسلام تقی پور از اهدف پشت پرده در بیان آشتی ملی از سوی برخی  افراد خبر داد و گفت: ترمیم وجه از دست رفته جریان فتنه گر و بالا بردن قدرت چانه زنی در انتخابات ریاست جمهوری آینده برای کسب امتیاز سیاسی از جمله اهداف طرح آشتی ملی است.

وی افزود: ملت ایران متحد و منسجم تحت تبعیت رهبر معظم انقلاب همچنان فتنه را خط قرمز خود می داند و در این زمینه برای حفظ انقلاب و نظام خود با کسی تعارف ندارد./1313/202/ب2

ارسال نظرات