۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۴۸۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

سپاه پاسداران بازوی پرقدرت نظام جمهوری اسلامی است

سپاه پاسداران بازوی پرقدرت نظام جمهوری اسلامی است
سردار باقری گفت: سپاه همگام با انقلاب در مواجهه با تهدیدات مختلف پیش آمد، تقویت شد و توسعه پیدا کرد و امروز شاهد سپاه بسیار توانمند هستیم و امروز بازوی پرقدرت نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت اله باقری، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سه ماه بعد از پیروزی انقلاب امام راحل دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه هدف از تشکیل سپاه پاسداران صیانت، حفاظت و هدایت انقلاب بود، افزود: سپاه همگام با انقلاب در مواجهه با تهدیدات مختلف پیش آمد، تقویت شد و توسعه پیدا کرد و امروز شاهد سپاه بسیار توانمند هستیم.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران تبدیل به بازوی پرقدرت برای نظام شده است، عنوان داشت: سپاه پاسداران در دوران انقلاب و در عرصه های مختلف حضور پر رنگ و اثرگذاری داشته است و هیچ کسی نمی تواند نقش سپاه را نادیده بگپرد.

سردار باقری نقش سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی، بحث ترور شخصیت ها و حفاظت و صیانت از شخصیت ها، بحث هواپیما ربایی توسط دشمنان و تشکیل حفاظت هواپیمایی، ورود به بحث منافقین و حزب توده، ورود و تقابل با جنگ سایبری دشمن، بحث ترور دانشمندان هسته ای و تعرض به سایت های هسته ای که با تدبیر مقام معظم رهبری تشکیل سپاه هسته ای صورت گرفت و امروز بحث حفاظت و صیانت از سایت های هسته ای و حفاظت از سرمایه های ملی را می توان از جمله نقش آفرینی های سپاه پاسداران عنوان کرد.

وی با اشاره به فرمان امام راحل که انقلاب باید به دنیا صادر شود، گفت: کمک به مستضعفین و محرومین و مقابله با استکبار بحث تشکیل سپاه قدس بود که در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق فرمان امام راحل سپاه قدس این نقش را به خوبی اجرا کرد.

سردار باقری به عملیات موفق وعده صادق اشاره کرد وگفت: وعده صادق پیرو فرمان مقام معظم رهبری اجرا شد و این اقدام را به مقام معظم رهبری، مردم ایران اسلامی و سبزپوشان و همه نیروهای مسلح تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و هوافضا پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در وعده صادق ضربه ای تنبیهی را به اسرائیل زد و اگر این ضربه را نمی زدیم، ممکن بود در گام های بعدی ضربه های تلخ تری را از دشمن شاهد می بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: این اقدام انتقام نبود چون انتقام زمانی صورت می گیرد که دیگر اثری از رژیم صهیونیستی نباشد، بلکه یک سیلی بود و با زدن این سیلی دشمنان به خودشان اجازه نخواهند داد علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات