۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۸۰۷۶۹
فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛

برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در خرم آباد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در خرم آباد خبر داد و گفت: این اجتماع با حضور ۲۵ هزار بسیجی فعال برگزار می شود.
کشکولی/ لرستان

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز پنج شنبه اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله، در دهکده المپیک خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش بسیجیان 11 کمیته فعال است، افزود: این اجتماع با حضور 25 هزار بسیجی فعال برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: 23 قشر بسیجی استان لرستان در همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در خرم آباد شرکت می کنند.

وی با اشاه به اینکه ۵۱ گردان بیت‌المقدس در سپاه لرستان وجود دارد، اظهار داشت: ۱۶۰ هزار بسیجی فعال و ۴۰۰ هزار بسیجی عادی در سپاه لرستان فعالیت دارد.

کشکولی در ادامه اجتماع بزرگ بسیجیان را نمادی از قدرت و اقتدار ملت ایران و فرهنگ بسیجی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: نمایش اقتدار ملت و گروه‌های  بسیجی و جهادی از اهداف برگزاری این اجتماع بزرگ بسیجیان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی از سوی دشمن عنوان کرد: اتحاد، انجسام ملی و بصیرت و هوشمندی ملت ایران راه مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات