۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۴۱۹۳
خواسته‌های امام جمعه ورزقان از  مدیر جدید مس سونگون؛

از لزوم رعایت عدالت در جذب نیروی انسانی تا تلاش برای ارتقای جایگاه ورزقان

از لزوم رعایت عدالت در جذب نیروی انسانی تا تلاش برای ارتقای جایگاه ورزقان
امام جمعه شهرستان ورزقان تاکید کرد: عدم رعایت عدالت در بحث اشتغال یکی از مشکلاتی هست که در گذشته باعث گلایه مردم شهرستان شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علیرضا فضلی امام جمعه شهرستان ورزقان در دیدار مدیر جدید مس سونگون متذکر شد: شهرستان ورزقان محرومیت زیادی در زیرساخت‌ها دارد، از این رو انتظار داریم شرکت مس در برطرف کردن این کمبودها بیش از پیش فعال باشد.

وی گفت: جایگاه شهرستان ورزقان و استان در شرکت ملی مس علاوه بر حفظ شدن باید ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام فضلی افزود: توسعه معدن مس سونگون باید همراه با توسعه و پیشرفت شهرستان ورزقان باشد. چرا که توسعه معدن بدون توسعه شهرستان مفهومی ندارد.

امام جمعه ورزقان یاد آوری کرد: با همکاری مسئولان شهرستان و مدیریت مجتمع باید درصدهای مقرر شده در قانون از خدمات اجتماعی، عوارض آلایندگی و ارزش افزوده گرفته تا مالیات و حقوق دولتی و تمام حقوقی که برای ورزقان است بطور کامل استیفا شود. اینها قانونا و شرعا مختص شهرستان ورزقان می‌باشد و هزینه آن در جای دیگر صحیح نیست.

وی تاکید کرد: عدم رعایت عدالت در بحث اشتغال یکی از مشکلاتی است که در گذشته باعث گلایه مردم شهرستان شده بود. در جذب نیروی انسانی معدن مس سونگون ضمن رعایت دقت و عدالت باید اولویت بومی ورزقان مراعات گردد.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات