۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۴۰۴۳
امام جمعه کوهدشت:

برای تقویت و انتقال مفاهیم دینی از ابزار هنر استفاده شود

برای تقویت و انتقال مفاهیم دینی از ابزار هنر استفاده شود
حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است، گفت: از ابراز هنر برای تقویت انتقال مفاهیم دینی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهدشت، با بیان اینکه انتقال معارف و مفاهیم در قالب هنر یک پدیده مهم در دنیاست، گفت: توجه بر هنر ضروری است. 

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه انتقال مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است، افزود: انبیا هنرمندان بزرگی هستند که توانستند بشر را از ظلمات نجات دهند و به نور برسانند.

 حجت‌الاسلام طهماسبی با تاکید بر اهمیت توجه به هنر به منظور اثرگذاری بر عواطف گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه در ارتقای افکار عمومی جامعه بسیار اثرگذار هستند.

 وی با بیان اینکه هر اثر هنری باید حاوی پیام باشد به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و تاکید کرد: توجه بیشتر به هنرمندان و موسسات فرهنگی هنری شهرستان‌ها به منظور تامین رزق فکری و تاثیر بر افکار عمومی جامعه و همچنین انجام برنامه‌های جذاب، به‌روز و پرمغز به منظور در صحنه نگه‌داشتن جوانان ضرورت دارد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: هنر فرهنگ لرستان
ارسال نظرات