۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۹۹۰
معینی:

منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارها کند

منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارها کند
اصفهان - منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس گفت: اتتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مصطفی معینی دوشنبه شب در مسجد زیارت امامزاده عبدالله لتحر با تبریک ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند، اما از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران وبیدگل تلاش و برنامه ریزی آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رای گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن در روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست، افزود: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطا‌های بزرگتری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشوربه ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و ان شاءالله کارگزاران نظام و خدمت گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

لازم به ذکر است، مصطفی معینی نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحرعلاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات