۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۸۰۶
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب:

مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند

مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند
حجت الاسلام والمسلیمن محمدی گلپایگانی با قدردانی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در انتخابات، گفت: انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند و به ندای روشنگر رهبر انقلاب لبیک گفتند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از نسخه ۴ نرم‌افزار جامع تفاسیر نور در قم، این مسئله را که نرم‌افزارهای نور به کشورهای دنیا رفته و از آن استفاده می‌کنند را بسیار مهم دانست و گفت:‌ باید درود بگوییم به حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که ۳۵ سال پیش دستور تاسیس چنین مرکزی را صادر فرمودند.
 
وی با قرائت آیه «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ...» افزود: شجره مبارکه مرکز تحقیقات نور که نهالش ۳۵ سال پیش غرس و کاشته شد، امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که شاخه‌هایش فرآورده‌هایی گوارا می‌دهد که غذای جان مشتاقان سعادت بشریت است.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با قدردانی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در انتخابات گفت: انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند و به ندای روشنگر رهبر انقلاب لبیک گفتند. بزرگترین عامل جذب مردم به پای صندوق‌های رأی فرمایشات رهگشای ایشان بود. رهبر انقلاب دو روز قبل از انتخابات به صورت جامع بیاناتی فرمودند و اهمیت انتخابات را روشن کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: با همه هجمه‌هایی که امپراطوری خبیث خبری جهان که در اختیار جهان‌خواران است انجام داد و از مدتی قبل کوشید مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند، اما نتیجه دعوت آن‌ها به نفع ما تمام شد.
 
وی حوزه‌های علمیه از جمله حوزه علمیه قم را یکی از عوامل مهم در بسیج مردم برای شرکت در انتخابات و اجابت خواسته مقام معظم رهبری دانست و گفت: حوزه علمیه مصدر بسیاری از برکات است مخصوصا جامعه مدرسین، علما، بزرگان و مراجع تقلید که مردم را تشویق به رأی دادن کردند. مردم وقتی دیدند آنهایی که دین خود را از آنان می‌گیرند این چنین پای‌بند شرکت در انتخابات هستند، لذا شرکت کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تاکید کرد: دشمن چه خارج‌نشین‌های مزدور که شب و روز سم‌پاشی می‌کردند و چه خودفروخته‌های داخلی که قبله‌شان به جای کعبه واشنگتن و لندن است و ریزه‌خوار و وابسته بیگانگان هستند، هرچه کردند نتیجه نگرفتند.
 
وی با بیان اینکه انتخابات در کشور آزاد است و مردم می‌توانند به هر کسی که دوست دارند و فکر می‌کنند که برای کشور مفید است رأی بدهند، افزود: در رژیم سابق اساسا انتخابات معنی نداشت و در سفارت انگلیس و آمریکا اسامی نمایندگان مشخص می‌شد.
 
مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که رفراندوم سراسری به فاصله بسیار کمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۲ فروردین برگزار شد؛ در تمام دنیا سراغ نداریم که انقلابی پیروز شود و با این فاصله کم در مورد نوع حکومت از مردم نظرخواهی کنند.
 
وی افزود: در انقلاب کبیر فرانسه انقلابیون پس از پیروزی ۴۰۰ نفر از مخالفین را با گیوتین گردن زدند و یا لنین در روسیه وقتی پیروز شد میلیون‌ها نفر را کشت و استالین بسیاری از مردم را به دریا ریخت ولی کسی از اروپایی‌ها جرأت نکرد در مخالفت با آنان حرفی بزند، اما در ایران پس از انقلاب مردم آزادانه نظر می‌دادند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با طرح این پرسش که کجا را سراغ دارید بعد از ۴۵ روز پس از پیروزی انقلاب در مورد نوع حکومت نظرخواهی کنند، افزود: چشمان بیدار و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل کار خود را کرد و آن چشمان بیدار می‌دید که چه کار می‌کند. حالا هم همه نهادهای قانونی جای خود استوارند و انتخابات با این عظمت شکل می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حدی است که هیچ دشمنی جرأت نمی‌کند به این کشور نگاه چپ کند گفت: در اوایل انقلاب یکی از رادارهای ما در نیروی هوایی دچار نقص شد اما کشورهای خارجی برای رفع این نقص به ما هیچ کمکی نکردند در حالی که امروز ایران رادار صادر می‌کند.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه بر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: همانطور که تا حالا برای مردم بیان کرده‌اید باز هم باید تبلیغ کنید. باید حقایق را به مردم گفت و دوست و دشمن را به مردم شناساند. امروز ابرقدرتی که خودش صاحب بمب اتم است دست نیاز خود را طرف ما دراز می‌کند. کارهای اساسی و زیربنایی در کشور شده‌ است. البته مردم از لحاظ معیشت در مضیقه هستند و حق هم دارند ولی حاضر نیستند به خاطر مشکلات اقتصادی نظام را رها کنند.
 
وی گفت: رهبر انقلاب عمود خیمه و هدیه الهی پس از امام راحل هستند، ایشان حقیقتا بیش از ظرفیت خود در حال کار هستند. ما که در کنار ایشان هستیم می‌دویم و به ایشان نمی‌رسیم و نمی‌توانیم آن طور که باید ایشان را همراهی کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مقاومت و جهاد مردم غزه را متاثر و الهام‌گرفته از انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم غزه امروز به شدت با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند و روی صهیونیست‌ها در دنیا سیاه شده است.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان گفت: اگر یک نفر در ایران جنایت و جرمی کرده باشد و طبق قوانین شرع محکوم به اعدام شود واویلای غربی‌ها بلند می‌شود ولی اسرائیل بیش از ۳۰ هزار نفر را کشته‌ است و اروپایی‌ها این دزدان بین‌المللی اتوکشیده و کراوات‌زده خفه‌خون گرفته‌اند و حرف نمی‌زنند. اگر از نظر شما مردان غزه گناهکارند، زنان و کودکان آنان چه گناهی دارند؟
میثم صدیقیان
ارسال نظرات