۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۴۳۶۱۲
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

عملیات «طوفان الاقصی» پیش درآمد نابودی رژیم صهیونیستی است

عملیات «طوفان الاقصی» پیش درآمد نابودی رژیم صهیونیستی است
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در پاسخ به موضع نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص قرارگیری سر مار در ایران، اظهار داشت: این عصای موسی است که مارهای شما را به زودی می بلعد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که پیش از ظهر امروز در شبستان امام علی علیه السلام برگزار شد با اشاره به تغییر تولیت این مسجد گفت: آقایان سرباز هستند و سؤال نمی کنند که چگونه و کجا بلکه به خدمت خود می پردازند؛ به اصرار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مسجد تغییر کرد و رهبر معظم انقلاب نیز وی را از دوستان قدیمی خود معرفی کرده و تأکید داشتند که در تکریم آقای رحیمیان هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

وی با اشاره به انتساب این مسجد به حضرت ولیعصر اظهار داشت: این مکان با عنایت حضرت مهدی مدیریت می شود زیرا با این بودجه و منابع مالی کم کارهای بزرگی صورت گرفته است. از مسؤولین حکومتی در استان قم می خواهم از هر گونه کمک و همکاری به این پایگاه دریغ نکنند زیرا پس از حرم حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران آبروی این شهر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی این مسجد را جایگاه دلدادگان به حضرت حجت دانست و افزود: افراد مختلفی از سراسر جهان در مناسبت های مختلف در مسجد جمکران حضور داشته و ارادت خود را به حضرت ابراز می کنند؛ کسانی که زیر یوغ حکومت های ظالم قرار داردند در این مسجد حضور پیدا می کنند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، مسجد جمکران را پایگاه بزرگی برای حضرت ولیعصر دانست و ادامه داد: تعجب من از این است که برخی به این مکان تشکیک کرده و برای شبهه سؤال می کنند چرا امام خمینی به این مسجد نیامده است؟ یکی از دوستان من در دیداری با شیخ حسن صانعی در خصوص صحت این حرف و عدم حضور امام خمینی در مسجد مقدس جمکران سؤال داشت که آن مرحوم پاسخ داد یک بار یا دوبار با امام خمینی به این مسجد رفتم و ایشان آداب را به جا آوردند.

وی با بیان اینکه این مکان، مسجد بوده و ایرادی ندارد مسجدی به عنوان پایگاه حضرت ولیعصر باشد، با درخواست از خادمان گفت: تلاش های خوبی توسط کارکنان و خادمان این مسجد صورت گرفته است و مصداق «قلیل المعونه و کثیرالمؤونه» هستند. زائرانی که برای زیارت می آیند درد دل هایی دارند و شما خادمان باید سنگ صبور باشید و کمک فکری به این ها کرده و صدایشان را بشنوید؛ رفتار متواضعانه ای داشته باشید همان گونه که نبی اکرم با اخلاق و رفتار خود به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، تقارن این انتصاب را با عملیات رزمندگان در فلسطین اشغالی به فال نیک گرفت و تصریح کرد: جوانان فلسطینی گل کاشتند و عملیاتی بزرگ علیه جنایتکاران رقم زدند؛ غاصبان صهیونیستی فرزند را در آغوش پدر کشتند و حکومت های ننگین از این رژیم حمایت می کند؛ از آن ها توقعی نیست اما چرا کشوری مسلمان که همه می شناسید از این اینها حمایت می کند.

وی با اشاره به ظلم های سرمایه داری و کارنامه ننگین دولت آمریکا اظهار داشت: در طول تاریخ 500 ساله این کشور جنایت های زیادی صورت گرفته که در ابتدای امر سرخپوست های بومی منطقه قتل عام شدند و دولتمردان آن به همه بشریت در زمان های مختلف آسیب زدند؛ این ظالمان در موقعیت ضعف هستند و مردم جهان به این امید دارند که یک منجی ریشه این ظالمان را قطع کند و اعتقاد ما این است این منجی حضرت ولی عصر است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب شکست رژیم صهیونیستی را مفتضحانه خواند و با اشاره به ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی مانند گنبد آهنین اظهار داشت: نخست وزیر منحوس این رژیم گفته است که سر مار در ایران است که باید گفت این عصای موسی است که به زودی مارهای شمارا خواهد بلعید؛ ادعا می کردند اطلاعات ما بی نظیر است اما نتوانستند عملیاتی را در بیخ گوش خودشان پیش بینی کنند در حالی که این جوانان مدت ها برای این عملیات زحمت کشیدند. قدرت رژیم غاصب پوشالی است و ضعف اطلاعاتی به قدری است که یکی از افسران عالی رتبه در ساعات اولیه در اتاق خوابش دستگیر شد.

وی با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی در خصوص نابودی غزه، ادامه داد: حیفا دومین شهر بزرگ رژیم غاصب است که مورد اصابت موشک قرار گرفته و مردم در بیابان ها فرار می کردند؛ این همان رژیمی است که ارتش اعراب را در 6 روز شکست داد اما در جنگ 33 روزه مفتضحانه فرار کرد و در حال حاضر نیز ادعاهای دروغین و قدرت پوشالی اش مشخص شده است و حال همگان می دانند رژیم صهیونیستی ببر کاغذی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عملیات «طوفان الاقصی» را پیش درآمد نابودی رژیم صهیونیستی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در مشهد در چندین سال پیش اشاره به موضع یکی از سران رژیم صهیونیستی در خصوص تأمین امنیت اسرائیل تا 25 سال آینده در سایه برجام داشته و محکم و قاطع فرمودند که اسرائیل 25 آینده را نمی بیند؛ برخی از مسؤولین نظامی اظهار داشتند که این اتفاق در 5 سال آینده شدنی است.

وی بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه ای قابل مقایسه با سران دیگر کشورها نیستند اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید گفت یک سروگردن از همه بالاتر هستند و حوادث را پیش بینی می کنند؛ ایشان مؤیَّد است و متوسل به اهل بیت بوده بوده و متوکل به خداوند متعال است.

ریس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به تغییر تولیت مسجد مقدس جمکران از طرح چند گزینه برای انتصاب جدید خبر داد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد 30 سال تمام با فشارها و کارشکنی هایی که دولت آذربایجان نسبت به وی داشت، مجبور شد برگردد و وقتی به عنوان گزینه به رهبری معظم پیشنهاد شد، ایشان نیز پسندیدند و خوشحال شدند.

ارسال نظرات