۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۲۲۴۲
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

انتخابات مسیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله را هموار می کند

انتخابات مسیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله را هموار می کند
حجت الاسلام رستمیانی گفت: این انتخابات مسیر ما به قله را هموار میکند و رسیدن به قله نیز مقدمه ای است برای ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج).

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رستمیانی مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگویی به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب افرادی شایسته تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات کلید فتح قلّه ها است.

حجت الاسلام رستمیانی در اهمیت انتخابات امسال بیان داشت: رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) در ده سخنرانی اخیرشان به کرّات در مورد انتخابات و شرکت مردم در انتخابات هشدار دادند. وقتی رهبر جامعه در مورد امری مکرراً هشدار می دهند یعنی این موضوع خیلی حساس است و دشمن نسبت به آن برنامه ها دارد.

وی افزود: چشم جهان به این انتخابات است، بسیاری از کشورهای اروپایی چشم به این انتخابات دوخته اند تا تکلیف نوع همکاریشان را با ما مشخص کنند، اگر حضور مردم کمرنگ باشد قطعا با روی دیکتاتوری و متکبرانه با ما برخورد خواهند کرد، اما اگر حضور همچون همیشه باشکوه و پر رنگ باشد، مجبورند به ما احترام بگذارند و خیلی از فتنه ها در نطفه خنثی خواهد شد.

دبیر شورای استانی در بخشی دیگر از این گفتگو بیان داشت: این انتخابات مسیر ما به قله را هموار میکند و رسیدن به قله نیز مقدمه ای است برای ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) انءشاالله.

وی در پایان از همه آحاد ملت بزرگ ایران علاقه‌مندان به نظام و کشور بالاخص مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار خطه خراسان جنوبی برای حضور در پای صندوق‌ های رأی و انتخاب افرادی شایسته برای تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد دعوت کرد تا شاهد برگ زرّین و پرافتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه باشیم.

ارسال نظرات