۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۴۸۹۹۴

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
اصفهان – نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه ترویستی کرمان ابراز امیدواری کرد که آیه ۲۲ سوره سجده هرچه زودتر به دست شاگردان مکتب حاج قاسم تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

وی همچنین ضمن محکومیت این حادثه، برای شهدای عزیز، همجواری با محمد و آل محمد صلّی اللّه علیه و آله و برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و آرامش و رحمت الهی مسئلت کرد.

متن کامل پیام امام جمعه و نماینده ولی فقیه درکاشان به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دام ظلّه العالی روحی فداه) سلام علیکم و رحمه الله

حادثه تروریستی در مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه، در سالروز ولادت کوثر نبوی صلی الله علیه و آله، صدیقه طاهره سلام اللّه علیها، بزرگترین مدافع ولایت را به محضر نورانی شما تسلیت عرض می‌نمایم.

هم حرکت ملت عظیم الشان در کرمان مورد بغض کفار است «وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّارَ: ۱۲۰ توبه» و هم تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی «یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ: ۲۹ فتح».

برای شهداء عزیز، همجواری با محمد و آل محمد صلّی اللّه علیه و آله، و برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و آرامش و رحمت الهی مسئلت می‌کنم و امیدوارم ایه شریفه ۲۲ سوره سجده «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» هر چه زودتر بدست شاگردان مکتب حاج قاسم تحقق یابد. اللَّهُمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَ الفـَـرَجْ/۱۳۰۷/

دعاگوی وجود شریفتان، در مظان اجابت دعا: سید سعید حسینی

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات