۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۳۳۴۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مدال افتخار آیت الله سلیمانی تبلیغ رسالات الله و تقریب بین مذاهب است

مدال افتخار آیت الله سلیمانی تبلیغ رسالات الله و تقریب بین مذاهب است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سابق استان سیستان و بلوچستان و کاشان را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سابق استان سیستان و بلوچستان و کاشان را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسینی آمده است: سه دهه خدمات آیت الله عباسعلی سلیمانی در سنگر امامت جمعه و تبلیغ رسالات الله و تقریب بین المذاهب و اعتلا حوزه و دانشگاه، مدال پرافتخار «دوره پرتلاش و موفق» و تشکر از مجاهدت‌ها و خدمات شایسته موجب مباهات است.

متن کامل پیام نماینده، ولی فقیه در کاشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای «روحی فدا»

سلام علکیم و رحمه اله

شهادت آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده سابق حضرتعالی در منطقه کاشان و استان سیستان و بلوچستان را تسلیت عرض می‌کنم.

برای سه دهه خدمات ایشان در سنگر امامت جمعه و تبلیغ رسالات الله و تقریب بین المذاهب و اعتلا حوزه و دانشگاه، مدال پرافتخار «دوره پرتلاش و موفق»، «تشکر از مجاهدت‌ها و خدمات شایسته» موجب مباهات است.

به نمایندگی از مردم انقلابی و شهید پرورش منطقه کاشان، این مصیبت سنگین را به محضر نورانی حضرتعالی و همه علاقمندان به ایشان و خانواده مکرم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و طلب سکینه و آرامش دارم و برای روح آن عالم مجاهد غفران و رضوان الهی خواستارم.

امید که با امام راحل عظیم الشان و شهدا گرانقدر همنشین باشند و مشمول دعای خیر روح عالم هستی امام عصر عجل اله تعالی فرجه الشریف و روحی فداه قرار گیرند.

دعاگوی وجودتان فرزند کوچک شما سید سعید حسینی

/1307/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات