۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۴۳۶۵۲

پیام تسلیت امام جمعه کاشان در پی درگذشت حجت الاسلام مشکینی

پیام تسلیت امام جمعه کاشان در پی درگذشت حجت الاسلام مشکینی
اصفهان –نماینده ولی فقیه در کاشان نماینده در پیامی درگذشت حجت الاسلام اسحاق مشکینی روحانی مبارز دوران انقلاب در منطقه کاشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، نماینده ولی فقیه در کاشان نماینده در پیامی درگذشت حجت الاسلام اسحاق مشکینی روحانی مبارز دوران انقلاب در منطقه کاشان را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در بخشی از این پیام گفت: نیم قرن مبارزه و مجاهدت، باقیات الصالحات این مرد بزرگ است.

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی وروحی فداه

سلام علیکم ورحمت الله

ارتحال عالم مبارز برجسته منطقه کاشان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اسحاق مشکینی را به محضر مبارک حضرتعالی و خاندان مکرم و همه وابستگان ایشان تسلیت عرض میکنم.

نیم قرن مبارزه و مجاهدت، باقیات الصالحات این مرد بزرگ است:

زمان آیت الله حکیم، علیه کمونیسم در عراق و زمان امام راحل عظیم الشان، علیه رژیم مزدور ستمشاهی در آذربایجان شرقی، اردبیل و کاشان، شکنجه در کمیته مشترک ساواک، هم بندی با آیات شهید غفاری، هاشمی نژاد و مطهری،۴۰ ماه حضور موثر در دفاع مقدس همراه با اسکان خانواده، مسولیت تبلیغات قرارگاه کربلای ارتش و هم رزمی با شهید صیاد شیرازی، شهادت فرزند جاویدالاثر آقا محمد صادق، پرچمداری و هدایت مبارزه با بیانیه و سخنرانی حماسی در کاشان

در سنگر علم، تدریس در دبیرستان و دانشگاه کاشان و مسولیت آموزش و پرورش کاشان، استان لرستان و آذربایجان شرقی

در سنگر مسجد، امامت جماعت سجدالحسین و تربیت نسل جوان

رضوان خدا بر ایشان

دو بار اشتیاق خود را برای زیارتشان اعلام کردم؛ ولی هر دو مقطع در اردبیل بودند و حقیر فقط به صحبت تلفنی با ایشان موفق شدم.

رحلت این مجاهد خستگی ناپذیر سرباز حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه را به محضر منور امام عصر ارواحنا فداه و حضور مستطاب حضرتعالی، بیت وخاندان شریف مشکینی و فرزندان والامقام و داغ دیده و عموم مردم غیور منطقه کاشان به ویژه علماء و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم رحمت رحیمیه مسئلت دارم./۱۳۰۷/

نماینده ولی فقیه در منطقه وامام جمعه کاشان
سید سعید حسینی
۲۰ مهرماه ۱۴۰۲

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات