۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۴۶۲۴۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

آشناسازی جوانان با روش زندگی بزرگان دین، بالاترین کار برای تربیت آنها

آشناسازی جوانان با روش زندگی بزرگان دین، بالاترین کار برای تربیت آنها
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: بالاترین کاری که می‌توان برای تربیت جوانان انجام داد، آشنا کردن آنها با سیره، سنت و روش زندگی بزرگان دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در مسجدالنبی(ص) کرمانشاه اظهار داشت: اجتماع مومنین دشمنان خدا را می‌ترساند و از سوی دیگر اگر در بین صفوف نماز جماعت فاصله بیافتد، شیطان آن فاصله را پر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: بالاترین کاری که می‌توان برای تربیت جوانان انجام داد، آشنا کردن آنها با سیره، سنت و روش زندگی بزرگان دین است.

وی با اشاره به اینکه موثر‌ترین راه برای تربیت صحیح، معرفی الگوی خوب به جوان است، عنوان داشت: سبک زندگی ائمه اطهار علیهم السلام همان سبک زندگی اسلامی است که باید به عنوان الگو در زندگی ما قرار بگیرد. اگر وجود مقدس حضرت زینب (س) نبود، دین، امروز به دست ما نمی‌رسید.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری اظهار داشت: اگر مساجد و مراکز با تفکر انقلابی، الگوهای حقیقی اسلامی را به نسل جوان معرفی نکنند، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مسائل را آنطور که اربابانشان می‌خواهد روایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: حضور در مسجد، در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارد و در روز قیامت، این مکان مقدس به عبادات مومنین شهادت می‌دهد./1400/

ارسال نظرات