۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۴۲۵۰۰

همایش دکترین مهدویت در کاشان برگزار می‌شود

همایش دکترین مهدویت در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان - در راستای ترویج فرهنگ مهدویت همایش دکترین مهدویت منطقه کاشان در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی محمد فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به اهمیت بحث مهدویت و با تاکید بر فراهم شدن زمینه‌های شناخت صحیح از امام عصر (عج) برای ایجاد جامعه مهدوی در عصر غیبت همایش «دکترین مهدویت منطقه کاشان» در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مرکز مهدویت منطقه کاشان و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و ارائه مباحث تخصصی مهدویت فردا پنجشنبه ۶ مهر ماه ساعت ۱۹ در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث انتظار برگزار می‌شود.

فرجی با بیان اینکه این برنامه به منظور بیان ضرورت مباحث مهدویت و همچنین مهدویت و غرب اجرا می‌شود، ابراز کرد: حجت الاسلام محمدمهدی حائری‌پور عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن و حجت الاسلام زهیر دهقانی آرانی استاد و کارشناس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و رسانه ملی از سخنرانان این همایش خواهند بود.

به گفته وی در این همایش حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر قرائتی مدیر مرکز مهدویت منطقه کاشان نیز گزارش فعالیت‌های مرکز را ارائه خواهد کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات