۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۴۲۳۴۹
امام جمعه مشهد اردهال کاشان تأکید کرد؛

لزوم جذب نوجوانان وجوانان به مساجد

لزوم جذب نوجوانان وجوانان به مساجد
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی بر لزوم توجه به جذب نوجوانان وجوانان به مساجد تأکید کرد و گفت: مسؤولان با همکاری هم برای آینده ساز کشور طرح و برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی امروز در اختتامیه کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان روستای علوی که در صحن آستان مقدس امامزاده سلطان محمود ابن امام محمد روستای علوی برگزار شد، گفت: کلاس‌های اوقات فراغت فرصتی برای فراگیری و آموزش زبان‌های خارجی، آمورش قرآن، حفظ قرآن و تجوید است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با رویکرد توجه به نوجوانان و جوانان اقدامی ارزشمند است که باید در تمامی روستا‌های منطقه اردهال کاشان تبیین و نهادینه شود.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به اینکه روستا‌های نشلج و خاوه از روستا‌های پرجمعیت منطقه اردهال کاشان هستند اظهار داشت: کم رنگ شدن ارتباط مسجد و روحانی مسجد از اشتباهات استراتژیکی است که ضرر و زیان آن به نوجوانان و جوانان وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ادامه داد: این اشتباه استراتژیک سبب شد تا برخی از نوجوانان و جوانان در دام منحرفین و طراحی فتنه گران و اسیر کید بدکاران و طراحان خارجی گرفتار شوند.

دبیر تشکل اساتید حوزه علمیه به لزوم توجه به مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: روحانی مساجد، امام جماعت، هیات امنا، پایگاه بسیج، شورای اسلامی و دهیاری با همکاری یکدیگر برای نوگلان دختر و پسر نوجوان و جوان و آینده ساز کشور طرح و برنامه ویژه داشته باشند.

لازم به ذکر است، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اختتامیه کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان روستای علوی همراه با اهداء جوایز به نفرات برتر کلاس‌ها و اجرای گروه سرود دختران آفتاب با حضورامام جمعه مشهد اردهال کاشان، فرمانده حوزه روح الله و بازرس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سوی ستاد اوقات فراغت روستای علوی درصحن آستان مقدس امامزاده سلطان محمود ابن امام محمد این روستا برگزارشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات