۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۴۱۷۷۸
آیت الله سعیدی:

دشمنان به دنبال بی ثباتی و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند

دشمنان به دنبال بی ثباتی و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند
امام جمعه قم با انتقاد از دولت فرانسه نسبت به ممنوعیت پوشش اسلامی در مدارس آن کشور تصریح کرد: دشمنان به دنبال بی ثباتی و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قم که در مصلی قدس برگزار شد، ابراز کرد: تقوای الهی یعنی نگهداری انسان از آنچکه مورد نهی پروردگار قرار گرفته است، اگر انسان مومن مستمرا بر تقوا پافشاری کند بر بصیرت او هم افزوده می شود چرا که تقوا صفای روح می آورد و تیرگی ها را از بین می برد.

امام جمعه قم با اشاره به سوره توبه و ویژگی منافقین ابراز کرد: دلیل بدلی منافقین نسبت به انقلاب و اسلام این است که حکومتی بر سر کار آمده که اجازه نخواهد داد جاهلیت نوین به تبعیت از جاهلیت اولی برگردد لذا منافقین سعی می کنند ارکان حکومت را از بین ببرند تا شاید نظام عصر جاهلی را برسر کار برگردانند ولی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شتر در خواب بیند پنبه دانه.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان ایام شهادت آخر ماه صفر اظهار داشت: این روزها مسلمانان داغدار رحلت و شهادت پیامبر(ص)، امام مجتبی و امام رضا علیهماالسلام هستند. غم از دست دادن پیامبر برای امیرالمومنین (ع) بسیار سخت و جانکاه بود و دلیل سوگ عظیم این بود که وجود پیامبر اکرم موجب خیر و برکت، هدایت امت، پیوند به عالم وحی و اخبار آسمان بود و از آن به بعد منافقان علناً به کینه ها و نقشه نهفته خود روی آورده و آشکار کردند.

وی با بیان اینکه دولت فرانسه از مواجهه دولت ایران با بی حجابی انتقاد کرده و آن را ضد آزادی زن قلمداد کرده است، تصریح کرد: ما می دانیم که مهم ترین نقشه دشمن بی ثبات سازی و کم کردن مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است باید سعی و تلاش کنیم که مردم بتوانند اقتدار و پیروزی بزرگی را فراهم کنند و بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که مثل همیشه هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ملت برای امنیت، سلامت، رقابت، تمام قد به صحنه انتخابات خواهند آمد، ادامه داد: دولت شرور فرانسه در یک اقدام ضد حقوق بشری پوشش اسلامی در مدارس را ممنوع کرده است و این به خاطر ترسی است که از اسلام ناب محمدی دارند.

وی افزود: از عجایب روزگار این است که یک حکومت ضد حقوق بشری کشور ایران را محکوم به ضد آزادی می کند، البته آنها می دانند که سرانجام پرچم اسلام به فضل خداوند در تمام جهان به اهتزار در خواهد آمد و رژیم های سفاک را به گور خواهد فرستاد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اشاره ای به زلزله و سیل مراکش کرد و خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کمک های مسئولان به مردم مراکش از خداوند می خواهیم تسکینی برآلام مصیبت دیده ها فراهم بیاورد.

ارسال نظرات