۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۳۹۸۰۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حمله به ایمان و امید جوانان هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

حمله به ایمان و امید جوانان هدف دشمن در جنگ ترکیبی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه امید آفرینی باید همراه با حرکت و عمل باشد گفت: حمله به ایمان و امید جوانان ایران اسلامی هدف دشمن در جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در هیات امام حسن مجتبی (ع) طاهرآباد کاشان گفت: امروز مهمترین نقشه و توطئه دشمن تضعیف روحیه امید و ایمان جوانان ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امید آفرینی باید همراه با حرکت و عمل باشد، افزود: حمله به ایمان و امید جوانان ایران اسلامی هدف دشمن در جنگ ترکیبی است.

حجت الاسلم والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ایمان موتور محرک تلاش و امید است، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی ایمان و امید جوانان را هدف قرار داده است و در این بین جوانانی که به آینده امید ندارند دست از کار و تلاش بر می‌دارند.

به گفته وی همچنین جوانی که ایمان و امید نداشته باشند، موتور محرک برای حرکت به سمت تعالی را از دست خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: استفاده حداکثری از تبلیغ هنرمندانه یکی از مهمترین و بهترین و آسان‌ترین راه‌های مقابله با این توطئه و نقشه‌های دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم جدی گرفتن تربیت نسلی در خانواده‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تربیت نسلی باید از درون خانواده‌ها و آموزش و پرورش جدی گرفته شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات