۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۲۶۵۱۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خروش و خطبه‌های حضرت فاطمه زهرا تاریخ را تکان داد

خروش و خطبه‌های حضرت فاطمه زهرا تاریخ را تکان داد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خروش و خطبه‌های فاطمه زهرا در بلند مدت تاریخ را تکان داد، گفت: نظام اسلامی ایران دستاورد خروش فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش در مراسم عزاداری هیات حضرت علی اکبر میدان ولی سلطان، گفت: شیوه متفاوت برخورد امیرمومنان(ع) با حضرت زهرا(س) در برخورد با دستگاه غاصب درس بزرگی برای ما است.

وی با اشاره به اینکه امیرمومنان (ع) مقتدر اما مظلوم بود، افزود: مدیریت سه جنگ صفین، نهروان و جمل در سن ۶۱ تا ۶۳ سالگی و همچنین جنگ احد نشانه قدرت و اقتدار امیرمومنان (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شجاعت امیرمومنان (ع) در جنگ احد و متفرق کردن سپاه مکه بود و مظلومیت حضرت نیز در ماجرای هجوم به خانه وحی و سیلی خوردن دختر پیامبر است.

وی ادامه داد: اولویت نخست امیرمومنان (ع) در مصلحت و حفظ اسلام سکوت در مقابل حمله به فاطمه زهرا (س) بود، اما فاطمه زهرا (س) در ماجرای فدک دستگاه ظالم را خطاب قرار داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اگر کوتاهی خواص جبهه اسلام نبود و مهاجرین و انصار کمک کرده بودند، حضرت فاطمه زهرا (س) در آن مقطع کوتاه شکست نمی‌خورد، افزود: خروش و خطبه‌های فاطمه زهرا (س) در بلند مدت تاریخ را تکان داد.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را دستاورد خروش فاطمه زهرا (س) دانست و اظهار داشت: با وجود مخالفت مستکبران جهان، تشکیل حکومت شیعی و پیروزی در دفاع مقدس با توسل و سربند مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) به دست آمد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات