۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۲۶۴۳۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهادت حضرت فاطمه زهرا مانع ایجاد انحراف در مسیر ولایت شد

شهادت حضرت فاطمه زهرا مانع ایجاد انحراف در مسیر ولایت شد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه فاطمه زهرا به شهادت رسید تا مسیر ولایت منحرف نشود، گفت: فاطمه زهرا مسیر ولایت امیرمومنان را به همه تاریخ نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در جمع عزاداران فاطمیه اتباع در مؤسسه خاتم الانبیاء به ویژگی‌های منتظران ظهور اشاره کرد و گفت: منتظر امام زمان(عج) باید صالح باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر جنایتکارترین دولت‌ها یعنی آمریکا، ترامپ و بایدن از نعمت‌های خدا مانند هوا و آب بهره‌مند هستند این امر از رحمت عام خداوند است، افزود: بندگان صالح و کافر حتی شمر نیز به واسطه امام حسین(ع) از رزق و رحمت عام خداوند بهره بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رحمت رحیمیه خداوند تنها شامل انسان‌های متقین است، اظهار داشت: رحمت رحیمیه خداوند تنها ویژه افرادی است که اصول دین صحیح دارند و فروع را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر یمن هشت سال با آمریکا، عربستان، امارات و اسرائیل مبارزه کرد و آن‌ها را شکست داد این پیروزی به واسطه رحمت ویژه خداوند است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه اگر از سرمایه عمر درست استفاده نشود برای انسان ضرر و زیان است، گفت: اطاعت، عبادت و ذکر خدا و اهل بیت(ع) استفاده صحیح از عمر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کسی که ایمان قوی و عمل صالح داشته باشد و به بزرگتر‌ها احترام بگذارد و اصول دین او صحیح باشد ضرر نخواهد کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه منتظر امام زمان(عج) باید صالح باشد، اظهار داشت: مراقب باشید در مسیر رسیدن به قله ظهور استقامت خود را از دست ندهید و شهدا و زینیون و فاطمیون را فراموش نکنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار و امنیت امروز خود را مدیون ایثارگری و از خود گذشتگی شهدا و حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: توطئه و نقشه آمریکا اشغال و تصرف ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین گرامی داشتن ایام فاطمیه را به معنی گرامیداشتن ولایت امیرمومنان(ع) دانست و ابراز داشت: در ایام فاطمیه همه هیئات مذهبی باید به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به شهادت رسید تا مسیر ولایت منحرف نشود، افزود: فاطمه زهرا(س) مسیر ولایت الهیه و امیرمومنان را به همه تاریخ نشان داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: امروز تبعیت از امیرمومنان(ع) و فاطمه زهرا(س) به معنای استمرار ولایت امیرمومنان (ع) و ولایت فقیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات