۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۲۶۳۵۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رانندگان ناوگان حمل و نقل مشت محکمی به دهان آمریکا و ایادی اش زدند

رانندگان ناوگان حمل و نقل مشت محکمی به دهان آمریکا و ایادی اش زدند
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل در اغتشاشات اخیر با بی اعتنایی به فراخوان دشمن تو دهنی محکمی به آمریکا و ازنابش زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان انجمن صنفی رانندگان منطقه کاشان، گفت: اقامه نماز اول وقت توسط رانندگان ناوگان حمل و نقل در حاشیه جاده‌ها در واقع دعوت به نماز اول وقت است.

وی کار رانندگان برای اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌های دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه‌ها را ارزشمند دانست و افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل حمل علاوه بر اعزام رزمندگان به جبهه، کار حمل هدایای مردمی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز جبهه را نیز برعهده داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس رتبه نخست پشتیبانی از جبهه را داشت، اظهار داشت: رانندگان ناوگان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی یادآور شد: در زمان امیرمومنان(ع) فرمان امام را برای رفتن به جبهه به بهانه‌های گرمی هوا و یا سردی هوا به زمین گذاشتند، اما ملت ایران با یک فرمان امام خمینی(ره) راهی جبهه‌ها شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل در اغتشاشات اخیر با بی اعتنایی به فراخوان دشمن تو دهنی محکمی به آمریکا و ازنابش زدند.

به گفته وی دشمن برای اعتصاب رانندگان ناوگان حمل و نقل امید زیادی داشت و حساب ویژه‌ای باز کرده بود تا رانندگان را با خود همراه کند، اما رانندگان ناوگان حمل و نقل آن‌ها را مأیوس کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: اگر برخی چهره‌های ورزشی و هنری فریب دشمن خوردند برای این بود که تصور می‌کردند کار نظام تمام است، اما مردم ایران با تبعیت از رهبری اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات