۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۵۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

برخی جریانات مانع حضور روحانیت در مدارس هستند

برخی جریانات مانع حضور روحانیت در مدارس هستند
حجت الاسلام شعبان زاده گفت: اراده‌ای که در دولت کنونی وجود دارد، زمینه حضور روحانیت در مدارس فراهم شده و امیدواریم زیرساخت‌های این اقدام مهم توسط آموزش و پرورش ایجاد شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در همایش بزرگ ائمه جماعات استان قم گفت: را مقدمه پیوند مسجد با نهاد تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: تعامل و ارتباط مسجد با نهاد تعلیم و تربیت فراز و فرود‌هایی داشته است و جریان نفوذ و محاسبه نادرست از نقش روحانیت در عرصه‌های اجتماعی مانع حضور روحانیت اصیل در مدارس بود.

وی افزود: با اراده‌ای که در دولت کنونی وجود دارد، زمینه حضور روحانیت در مدارس فراهم شده و امیدواریم زیرساخت‌های این اقدام مهم توسط آموزش و پرورش ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم روحانیت را پیشرو و پیشگام در اجرای حکمرانی الهی دانست و افزود: در استان قم ۶۷۱ مدرسه و حدود ۲۷۰ هزار دانش آموز داریم که این تعداد دانش آموز با والدینشان حدود ۹۰۰ هزار نفر می‌شوند؛ بنابراین باید از این ظرفیت برای محقق کردن معارف دین در متن زندگی مردم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده بر لزوم احیای نقش معلم تاکید کرد و افزود: امسال در هفته معلم، ائمه جماعات و شبکه‌های مردمی انقلابی از معلمان ۵۰۰ مدرسه آموزش و پرورش و اساتید مدارس علمیه تقدیر می‌کنند.

ارسال نظرات