۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۸۵۴۲

همایش بزرگ ائمه جماعات استان قم برگزار شد

همایش بزرگ ائمه جماعات استان قم برگزار شد
همایش بزرگ ائمه جماعات استان قم با حضور استاندار، رئیس سازمان تبلیغات و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا همایش بزرگ ائمه جماعات استان قم که در مجتمع فرهنگی نور با حضور استاندار قم، رئیس سازمان تبلیغات و مدیر کل آموزش و پروش استان قم برگزار شد.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، با تمجید از طرح تکریم ائمه جماعات از معلمان ۵۰۰ مدرسه آموزش و پرورش و مدارس علمیه استان، اظهار کرد: ورود ائمه جمعه و جماعات و طلاب جهادی به مدارس ممکن است زمینه حضور دانش آموزان در مساجد را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم روحانیت را پیشرو و پیشگام در اجرای حکمرانی الهی دانست و افزود: در استان قم ۶۷۱ مدرسه و حدود ۲۷۰ هزار دانش آموز داریم که این تعداد دانش آموز با والدینشان حدود ۹۰۰ هزار نفر می‌شوند؛ بنابراین باید از این ظرفیت برای محقق کردن معارف دین در متن زندگی مردم استفاده کرد.

دبیرکل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: در سال تحصیلی آینده در هر مدرسه یک روحانی خواهیم داشت تا امور اعتقادی دانش آموزان سامان پیدا کند.

در پایان این همایش حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی گردآورنده کتاب «جهاد تبیین در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» به بیان ضرورت، اهمیت و ویژگی‌های جهاد تبیین پرداخت.

ارسال نظرات