۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۲۳۶۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مردم‌داری و رفع مشکلات جامعه سرلوحه کار همه مسؤولان باشد

مردم‌داری و رفع مشکلات جامعه سرلوحه کار همه مسؤولان باشد
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم، گفت: مردم‌داری، مردم‌سالاری و کسب رضایت آنها سرلوحه کار همه مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، از حضور حماسی مردم در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به درون‌مایه دینی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی دینی و رهبری آن نیز مرجعی دینی بود و مردم هم با اعتقاد به دین به صحنه آمده و نام نظام خود را جمهوری اسلامی برگزیدند؛ به‌گونه‌ای که بیش از 98 درصد مردم به اسلامیت نظام رأی دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: مردم ما بر اساس دین، مبارزه با نظام ظلم و خفقان را به پیش بردند؛ لذا عامل موجده انقلاب و نظام در کشور ما اسلام بود و قطعاً بقای این انقلاب و نظام هم وابسته به دین مبین اسلام است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر این اساس اگر دین ضعیف شود انقلاب و نظام تضعیف می‌شود و در مقابل اگر دین تقویت شود نظام تقویت خواهد شد؛ زیرا این نظام مقدس بر اساس دین و ولایت پایه‌ریزی شده است؛ به‌گونه‌ای که مشروعیت نظام ما به پیروی مردم از ولایت‌فقیه و مشروعیت ولایت‌فقیه به تأیید امام زمان (عج) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: اسلام همه ما را به توجه به مردم و مردم‌داری، مردم‌سالاری و کسب رضایت مردم و جامعه توصیه کرده و این موارد باید سرلوحه همه برنامه‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: همه مسؤولان باید تلاش کنند رضایت این مردم متدین و شهیدپرور را به دست بیاورند که قطعاً رضایت مردم، رضایت خداوند و خشم آن‌ها، خشم الهی را در پی دارد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه بر اخلاص در عمل هم تأکید کرد و با بیان اینکه مسؤولان ما باید به دنبال خدمت باشند؛ زیرا بالاترین عبادت خدمت به خلق خداوند است، گفت: مهم نیست این خدمت مسؤولان دیده شود یا نشود یا در فضای مجازی از آن‌ها تعریف شود یا نشود؛ بلکه مهم این است که به این مردم شهیدپرور خدمت کنند؛ زیرا فردای قیامت بالاترین ارزش برای افراد، خدمتی است که به خلق خدا انجام داده‌اند./9314/پ201/

هادی رحیمی
ارسال نظرات