۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۲۸۰
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(25)؛

نیویورک تایمز: جشن غرب برای بحران ارزی در ایران نشانه حماقت است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بازتاب سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد پرداخت و از قول ایشان نقل کرد که ایران با قدرت بر تمامی تحریم ها غلبه خواهد کرد.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه تختي بجنورد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا سخنان روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم بجنورد را بازتاب داد و نوشت: رهبر عالی ایران گفت که مردم این کشور از تحریم های غرب نمی ترسند و بر آن فائق خواهند آمد.


سایت این روزنامه در ادامه به نقل از رهبر انقلاب اسلامی نوشت: مساله تحریم ها مساله جدیدی نیست و از زمان پیروزی انقلاب وجود داشته است. اما دشمنان تلاش می کنند در مورد تحریم ها بزرگنمایی کنند و متاسفانه برخی نیز در داخل کشور به آنان کمک می کنند.


نیویورک تایمز نوشت: سخنان آیت الله خامنه ای نشان داد رهبر ایران همچنان بر موضع مبارزه با فشارهای غرب مصمم است و وی سالهاست تاکید می کند تحریم ها هیچ گاه باعث نخواهند شد و ایران دست از غنی سازی اورانیوم برنمی دارد.


به نوشته این روزنامه حضرت آیت الله خامنه ایمعتقد است که ایران تنها برای تولید انرژی و مصارف پزشکی دست به غنی سازی اورانیوم می زند و تحریم ها در حقیقت یک جنگ اقتصادی است.


نیویورک تایمز فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بحران ارز را نیز پوشش داده و از قول ایشان نوشت: برای حدود دو یا سه ساعت برخی بعضی از سطل زباله ها را در دو خیابان تهران آتش زدند و بلافاصله مقامات برخی از کشورها اصول دیپلماتیک را به سخره گرفته و به طرز بچه گانه ای ابراز خوشحالی کردند.


این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات اعتراض آمیز مردم اروپا گفت که مشکلات کشورهای غربی بسیار پیچیده تر از مشکلات ایران است زیرا اقتصاد آنان در حال رکود است./990/ب902/ک
 

 

ارسال نظرات