۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۴۸۳۱
آیت الله حسینی بوشهری:

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام حضرت زهرا است + فیلم

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام حضرت زهرا است + فیلم
امام جمعه موقت قم انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) دانست و گفت: ذات انسان به دنبال پیدا کردن الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌ بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ظهر امروز در همایش طلایه ‌داران فاطمی که در حسینیه امام خمینی همدان برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند هرکسی دخترم زهرا(س) را دوست بدارد در روز قیامت در کنار من در بهشت خواهد بود.

وی انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام حضرت زهرا (س) و امام حسین(ع) دانست و گفت: ذات انسان به دنبال پیدا کردن الگو است بنابراین دنبال این است تا از یک انسان شایسته الگو بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: هر فردی نسبت به انقلاب وظیفه‌ خاصی دارد اما در این بین عده‌ای به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و عده ای هم نتوانستند از عهده این کار برآیند.

وی تصریح کرد: باید از شهدا به عنوان پیشکسوتان ادای وظیفه به انقلاب نام برد چرا که خود را فدای انقلاب کردند تا انقلاب آسیب نبیند و پا برجا بماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: شرکت مردم در انتخابات نوعی ادای وظیفه در زمینه ماندگاری انقلاب است که به حمدالله در این 40 سال این وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مردم به صورت عام و فرهیختگان به صورت خاص دارای وظایفی هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری جهاد تبیین را یکی از مهمترین وظایف در شرایط کنونی مطرح کرد و افزود: دشمنان گاهی خواب کودتا می‌بینند یا جنگ خیابانی راه می‌اندازند و یا جنگ هشت ساله تحمیل می‌کنند و زمانی هم با تهاجم فرهنگی و یا تحریم اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نطام هستند.

وی یادآور شد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان مشغول طراحی نقشه های مختلف برای نفوذ و زمین گیر کردن نظام و انقلاب بوده اند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 15
هادی شاملو
ارسال نظرات