۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۹۴۸۰۴
حجت الاسلام مهدوی خبر داد؛

اعزام یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان لرستان

اعزام یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان لرستان
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه یک هزار مبلغ به استان اعزام می شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های فرهنگی، تبلیغی، مذهبی و قرآنی با موضوع «فجر فاطمی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان در حال اجرا است.

وی از اعزام یک هزار مبلغ خواهر و برادر در استان لرستان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی در مناطق شهری و روستایی به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی به فعالیت مبلغان بومی و غیربومی در کنار یکدیگر و در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: از تعداد مبلغان اعزامی، 400 مبلغ غیربومی و بقیه مبلغان بومی استان لرستان هستند.

وی یادآور شد: اقامه نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره، سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه های مبلغان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در راستای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اظهار داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی در جامعه باید خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

وی بیان داشت: تقویت وحدت ملی، تشریح دستاوردهای ارزنده نظام و ترویج روحیه امید و نشاط مهم ترین اولویت فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات