۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۷۴۸۵

دیدار طلاب مدرسه علمیه صدوقی واحد ۴ با خانواده شهید مدافع حرم

دیدار طلاب مدرسه علمیه صدوقی واحد ۴ با خانواده شهید مدافع حرم
همزمان با ایام دهه کرامت، مدیر، اساتید و جمعی از طلاب مدرسه علمیه عالی فقه و اصول و صدوقی واحد ۴ با خانواده شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با ایام دهه کرامت، مدیر، اساتید و جمعی از طلاب مدرسه علمیه عالی فقه و اصول و صدوقی واحد ۴ با خانواده شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار پدر شهید عبدالصالح زارع با روایت خاطراتی به برخی از ویژگی های بارز اخلاقی و شخصیتی شهید اشاره کرد و گفت: در آخرین اعزامی که به سوریه داشتند موقع خداحافظی رفت وضو گرفت و با عجله از پله ها پایین رفت، به حاج خانم گفتم قشنگ نگاهش کن. نمی توانستم به مادرش که عاشق فرزندش بود بگویم دیگر برگشتی در کار نیست. زبانم بند آمد و دلم نیامد که بگویم، اما من می دانستم این آخرین دیدار است. او رفت و از دید ما دور شد. درست زمانی که فرزندش محمدحسین ۹ ماهه شده بود پشت پا به دنیا زد و رفت.

این دیدار با روایتگری و ذکر مصیبت توسط حجت الاسلام مهدی فلاح تهرانی از اساتید مدرسه ادامه یافت و در پایان کتیبه ای مزین به تصویر حرم امام حسین (علیه السلام) با عنوان یادگاری طلاب مدرسه عالی فقه و اصول شهید صدوقی واحد۴ توسط مدیر مدرسه به پدر شهید زارع اهدا شد

شهید عبدالصالح زارع بهنمیری از اهالی روستای کریم کلا بهنمیر مازندران، سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر و چهاردهمین شهید مدافع حرم استان مازندران است که در سن ۳۰ سالگی به آرزوی خود دست یافت.

عبدالصالح ۱۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در جریان نبرد آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه به شهادت رسید. پیکرش در استان مازندران تشییع و سپس برای خاکسپاری به قم منتقل شد. پس از اقامه نماز به امامت آیت الله العظمی نوری همدانی از مرجع تقلید بر پیکر مطهرش، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات