۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۹۲۸۳۲

هم اندیشی مدیران مرکز خدمات و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت

هم اندیشی مدیران مرکز خدمات و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت
هفدهمین نشست مشترک مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این نشست با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این معجزه الهی به برکت نیت پاک امام(ره)، خون شهدا و دعاهای مؤمنان و دل‌سوختگان و رهبری مقام معظم رهبری حفظ شده و دشمنان با تمام توطئه‌هایی که علیه این نظام انجام داده‌اند مرحله به مرحله شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه لازم است برای سربلندی انقلاب و نظام و کمتر کردن آفت‌ها و آسیب‌ها تلاش کنیم، گفت: امیدوارم دبیرخانه و مرکز خدمات در انجام مأموریت اصلی‌شان به خوبی از این میراث گران‌قدر پاسداری کرده و روز به روز ارزش‌های انقلاب ازجمله وحدت میان و شیعه و سنی را تقویت کنند تا بتوانیم با توطئه‌های دشمنان در اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و واگرایی‌های قومی، به خوبی مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه این ایام مصادف است با سالگرد کشف حجاب رضا خانی، گفت: آن قلدر مستبد و وابسته که با همه مظاهر دینی مبارزه کرد و توطئه های فراوانی برای کمرنگ کردن اسلام در کشور انجام داد سرانجام سرنوشتی جز شکست نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی افزود: ما باید اطمینان داشته باشیم اگر به وظیفه خودمان به درستی عمل کنیم آینده درخشان خواهد بود.

وی به هم‌افزایی تمامی نهادهای نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز ارتباط ما و دبیرخانه مدارس دینی اهل سنت خوب است ولی امیدوارم با برگزاری این نشست‌ها، همکاری ما افزایش یابد و افق‌های بهتری را در هم‌افزایی‌ و هم‌دلی داشته باشیم تا بتوانیم به رسالت خودمان به‌درستی عمل کنیم.

مرکز خدمات برگ زرینی بر افتخارات نظام افزوده است

حجت الاسلام لطفیان با قدردانی از برگزاری این جلسه گفت: جامعه هدف ما مشکلات متعدد و فراوانی دارند و امیدوارم این نشست برکات متعددی برای آنان داشته باشد.

وی تصریح کرد: خدمت در این دو سنگر خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است و جایگاهی است که ایمان را در جامعه احیا کرده و چراغش را پرفروغ می‌گرداند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با بیان اینکه کاری که مرکز خدمات در بخش مأموریت ما انجام می‌دهد ارزش‌افزوده برای آبروی جمهوری اسلامی است چراکه ارائه خدمات همسان به طلاب و روحانیان شیعه و اهل سنت از سیاست‌های اصلی مرکز خدمات است که قابل‌تقدیر است.

وی تصریح کرد: دشمنان گاهی تلاش می‌کنند توهماتی را مانند تبعیض میان شیعه و اهل سنت در کشور القا کنند ولی مرکز خدمات با ارائه این خدمات به‌صورت همسان، این توهمات را باطل کرده است و برگ زرینی بر افتخاران نظام مقدس در کشور و صحنه بین‌الملل افزود است.

در این نشست معاونان و مدیران کل مرکز خدمات و مدیران مراکز استانی مرکز خدمات و مسئولان استانی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی، آذربایجان غربی، هرمزگان، کرمانشاه، بوشهر، فارس و گیلان حضور داشتند. /924/د103/ج

ارسال نظرات