۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۹۲۸۱۸
امام جمعه ایلام:

خدمت به خلق بزرگترین نعمت است

خدمت به خلق بزرگترین نعمت است
نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه خدمت به مردم بایدتداوم داشته باشد، گفت: خدمت به خلق و انجام واجبات بزرگترین نعمت و خدمت به مردم خلاصه دین است.

به گزارش خبرگزاری رسا، الله نور کریمی تبار صبح امروز در دیدار با تیم جراحی موسسه حمایت محکم در استان ایلام گفت: خدمت به خلق و انجام واجبات بزرگترین نعمت و خدمت به مردم خلاصه دین است.

وی افزود: در این شرایط که نظام ما به همدلی نیاز دارد ایثارگران و مجاهدانی هستند که چنین خدماتی را در مناطق محروم انجام خواهند داد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه این خدمات ارزنده باید تداوم داشته باشد اظهار داشت: نگرش معنوی این تیم در چنین شرایطی کنونی کشور قابل تقدیر است.

کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: در سال‌جاری این دومین تیم جراحی که وارد استان شده که امیدواریم این کارهای خداپسندانه تداوم داشته باشد.

وی افزود: تاکنون ۷۰۰ کودک برای انجام عمل ناهنجاری‌های مادرزادی در مراکز بهداشتی استان ثبت نام شده، که در تمامی مراحل ویزیت و تشکیل پرونده، هیچ گونه وجهی دریافت نمی‌شود و این عمل کاملا رایگان انجام خواهد شد.

رئیس تیم جراحی موسسه خیریه محکم نیز در این دیدار گفت: از سال ۸۴ این موسسه تشکیل شده و خیرین بسیاری این موسیه را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: ۰ ۲هزار نوع بیماری ناهنجاری مادرزادی در جهان شناسایی و وجود دارد که در کشور ۴۰ نوع این بیمارها تحت پوشش موسسه خیریه محکم قرار دارند.

دلشاد با بیان اینکه هم‌اکنون ۵ هزار کودک تحت پوشش این موسسه هستند اظهار داشت: هزینه‌هایی دارویی این افراد نیز رایگان تامین خواهد شد.

رئیس تیم موسسه خیریه محکم ادامه داد: امروز در استان ایلام بیماران را ویزیت و در صورت نیاز برای انجام عمل جراحی تا قبل از پایان سال آماده خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما امروز سزاوار بهترین خدمات هستند که امیدواریم با انجام چنین جراحی‌هایی باری از دوش خانواده‌های این افراد برداشته شود.

تیم پزشکی موسسه خیریه محکم برای انجام عمل‌های جراحی‌های پزشکی بیماران با ناهنجاری مادرزادی (شکاف کام) لب شکری امروز سه شنبه وارد شهر ایلام شدند.

منبع: فارس
ارسال نظرات