۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۹۲۸۰۷

برگزیدگان جشنواره علامه حلی در آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره علامه حلی در آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند
مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره علامه حلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی عصر روز گذشته در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره علامه حلی مدارس علمیه برادران اظهار داشت: ۶۸۴ اثر به چهارمین جشنواره علامه حلی آذربایجان‌شرقی ارسال شده بود که از سوی ۲۰ استاد منتخب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که ۲۱ اثر با کسب بالاترین امتیاز، به عنوان آثار برتر انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: این تعداد اثر شامل دو کتاب و ۱۹ مقاله هستند که مقالات برگزیده مشتمل بر ۶ مقاله طلاب سطح یک، ۳ مقاله سطح دو، ۹ مقاله سطح سه و یک مقاله مربوط به طلبه‌ای در سطح چهار می‌باشد.

حجت الاسلام فیروزی با اشاره به این‌که تعدااد و کیفیت  آثار ریده به دبیرخانه جشنواره در مقایسه با سال گذشته از سطح بالاتر و مطلوب‌تری برخوردار بوده است، تصریح کرد: نقش اساتید حوزه در ارتقای سطح آثار رسیده و ارایه مشاوره‌های لازم برای کیفی‌سازی مقالات بسیار قابل توجه بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این‌که فرخوان دریافت اثر پنجمین دوره جشنواره استانی علامه حلی نیز منتشر شده است، گفت: مهلت ارسال آثار برای ارزیابی در پنجمین جشنواره تا پایان سال جاری می‌باشد که طلاب جوان(تا ۳۰ سال) می‌توانند در این رویداد مهم پژوهشی حوزه شرکت کنند.

وی با بیان این‌که آثار برگزیده برای ارزیابی در مرحله کشوری جشنواره به معاونت پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور ارسال می‌شوند، افزود: عموم طلاب علاقه‌مند می توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.jhelli.ir بارگذاری کرده و اصل آثار را به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ارسال کنند.

گفتنی است، آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره استانی علامه حلی آذربایجان‌شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و مدیر حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز برگزار شد./935/د103/ب1

ارسال نظرات